آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اگر همه با گشت ارشاد مخالفند چرا ون ها برگشتند؟ | ادعای جلیل محبی درباره بازگشت گشت ارشاد : کار دولت است

اسفند گذشته امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس جزئیاتی از لایجه حجاب در اختیار رسانه‌ها قرار داد که نشان می‌دهد قانون جدید تنها…

هیچ‌گونه اقدام تروریستی یا عملیات نظامی ضدداعش در منطقه سرپل ذهاب انجام نشده/ آرایش نظامی برای صیانت از مرزها منجر به انتشار برخی شایعات شده است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,اقدام تروریستی

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب با اشاره به تدابیر امنیتی نیروهای نظامی در منطقه برای جلوگیری از اقدامات احتمالی گروهک‌های تروریستی و تکفیری، هرگونه درگیری نظامی با این گروهک‌ها را تکذیب کرد و گفت: حضور نیروهای امنیتی در منطقه به جهت صیانت از مرزها بوده و تا این لحظه انجام هیچ درگیری نظامی و عملیاتی توسط مقامات امنیتی تایید یا تکذیب نشده است.

 فرهاد تجری در گفت‌وگو با  ایلنا، با اشاره به انتشار برخی شایعات درباره درگیری نیروهای امنیتی و نظامی با کروهک تروریستی داعش در منطقه سرپل ذهاب اعلام کرد: هر از گاهی نیروهای تکفیری و تروریستی سعی می‌کنند اقداماتی انجام دهند. قبلاً نیروهای منافقین در مناطق مرزی استان کرمانشاه با عراق مستقر بودند و اکنون نیز باتوجه آلودگی منطقه به اقدامات کور داعش و نیز باتوجه به فشارهایی که اخیراً علیه این گروهک تروریستی ایجاد شده و منجر به اضمحلال و پراکندگی شده‌اند، تلاش‌هایی انجام می‌دهند.

 

هیچ‌گونه اقدام تروریستی یا عملیات نظامی ضدداعش در این منطقه انجام نشده است

 

او با تاکید بر این‌که هیچ‌گونه اقدام تروریستی یا عملیات نظامی ضدداعش در این منطقه انجام نشده، خاطرنشان کرد: باتوجه به این‌که مقر سازماندهی داعش به تصرف نیروهای عراقی درآمده و هر روز نیز بیشتر مورد فشار قرار می‌گیرند و بیش از گذشته دچار فروپاشی می‌شوند، طبیعتاً نیروهای باقی مانده این گروهک تروریستی پراکنده شده‌اند و باتوجه به حمایت‌های جریان استکبار جهانی امریکا و دولت سعودی از این اقدامات تروریستی، آن‌ها کماکان قصد خرابکاری و اقدامات و عملیات تروریستی کور دارند.

 

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از مرزهایی که متاسفانه به جهت خلاءها و فضاهای آزادی که در آن ایجاد شده و نیز اختلالی که در مراقبت مردم منطقه از مرزها شده، لازم است که خلاءهای مرزی توسط نیروهای نظامی و امنیتی پوشش داده شود.

 

تجری اعلام کرد: باتوجه به این‌که اهداف گروه‌های تروریستی و تکفیری ایجاد ناامنی است و یکی از مبادی که می‌تواند ورود آن‌ها را به دنبال داشته باشد و معبر آن‌ها برای ورود به کشور مورد استفاده قرار گیرد، مرز‌های کرمانشاه است که آن‌چنان که تاکید شد این اتفاق به‌جهت خلاءهای جمعیتی و مهاجرت بخشی از جمعیت ساکن در منطقه ایجاد شده است. بنابراین، نیروهای نظامی و امنیتی با این رویکرد به‌منظور پوشش و ایجاد امنیت هرچه بیشتر در منطقه اقدام کرده‌اند.

 

او گفت: در واقع درصورتی که حضور نیروهای امنیتی در منطقه مشاهده شده، به جهت صیانت از مرزها بوده و تا این لحظه انجام هیچ درگیری نظامی و عملیاتی توسط مقامات امنیتی تایید یا تکذیب نشده است.

 

تدابیر امنیتی منجر به انتشار برخی شایعات درخصوص درگیری با تروریست‌ها شده است

 

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به هر حال لازم است نیروهای امنیتی و نظامی هوشیاری لازم را داشته باشند و باتوجه به حضور این نیروها در منطقه، چنین شایعاتی منتشر شده و از آن‌جا که تدابیر نظامی و امنیتی در منطقه درنظر گرفته شده، شاهد برخی شایعات بودیم و این درحالی است که هیچ خبر خاصی نبوده است.

 

هیچ‌گونه درگیری نظامی تایید یا تکذیب نشده است

 

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس یادآور شد: باتوجه به لزوم هوشیاری نیروهای امنیتی به جهت صیانت از مرزها و احتمالاً جابه‌جایی نیروها در منطقه رخ داده، این تصور پیش آمده که حتماً درگیری نظامی انجام شده اما واقعیت این است که مشکل خاصی نیست و هیچ‌گونه درگیری نظامی صورت نگرفته که بخواد تایید یا تکذیب شود.

 

او اعلام کرد: حضور نیروهای امنیتی به‌جهت فضای خاص نظامی و باتوجه به این‌که منطقه کرمانشاه می‌تواند یکی از معابر گروهک‌های تروریستی باشد، تاکتیک‌ها و آرایش نظامی خاصی ازسوی نیروهای امنیتی و نظامی انجام شده و همین مسئله منجر به ایجاد این تصور شده که اتفاق خاصی افتاده است اما الحمدالله مشکل خاصی نیست.

 

تجری در پایان تصریح کرد: الحمدالله امروز شاهد اقتدار نیروهای نظامی اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی و اشراف کامل اطلاعاتی هستیم و واقعیت این است که گروهک‌های تروریستی اساساً قدرت خاصی ندارند که ما به‌دنبال درگیری با آن‌ها باشیم اما از آن‌جا که آن‌ها به دنبال اقدامات کور تروریستی هستند و ممکن است از مرزهای مختلف کشور ازجمله مرزهای منطقه کرمانشاه وارد شوند، آرایش نظامی و تدابیر امنیتی درنظر گرفته شده و این مسئله منجر به این تصور شده است که اتفاقی افتاده و این شایعات را در پی داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------