آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

سخنگوی فراکسیون امید: تعدادی از وزرا از لحاظ دلی همراه دولت نبودند/ وزارت صنعت تبدیل به دو وزارت‌خانه می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سخنگوی فراکسیون امید

ما امیدواریم کابینه‌ای همراه‌تر و همدل‌تر و چابک‌تری را در دولت دوازدهم داشته باشیم.

 بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال تغییر در کابینه دولت دوازدهم گفت: وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی که روحانی داده است کاملا با شعارهای دولت یازدهم متفاوت است. شخص آقای روحانی صدای مردم و مطالبه گری آنها را شنیده و اعلام کرده است که ما طبق خواسته و مطالبات مردم حرکت می کنیم.

 

نماینده مردم شیراز در خانه ملت در گفت‌وگو با عصر ایران با بیان اینکه فراکسیون امید انتظار تغییر و تحول در کابینه را دارد ادامه داد: قطعا وزرایی که به خوبی عمل کرده‌اند باید ابقاء شوند. ظریف ،قاضی زاده هاشمی و زنگنه به خوبی در وزارتخانه‌های امور خارجه، بهداشت و نفت کار کرده اند و عملکرد آنها نیز قابل دفاع است و قطعا باید خود همین وزراء سکاندار این وزارتخانه ها باشند.

 

پارسایی تصریح کرد: تعداد محدودی از وزرا نه از لحاظ گفتمانی و نه از لحاظ دلی همراه دولت نبودند و بسیار ضعیف عمل کردند.

 

این نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه تغییر در برخی از وزارتخانه های اقتصادی مطالبه مردم و نمایندگان است گفت: تا آنجایی که من شنیده‌ام دولت گزینه‌های برای این وزارتخانه ها دارد. قطعا در وزارت صنعت که تبدیل به دو وزارتخانه می‌شود باید نیروهای فعالتر، پرکارتر و همراتر با دولت سرکار بیایند.

 

عضو کمیسیون اصل نود در مورد جلسات دولت با نمایندگان و فراکسیون امید گفت: دولت به صورت مستقیم جلسه ای با ما نداشته است ولی جلسات غیر رسمی دراین زمینه داشته اند.

 

وی تصریح کرد: موفقیت آقای روحانی در دولت دوازدهم این است که کابینه همراه وهمدلی داشته باشد یعنی چه از لحاظ جریانی و چه از لحاظ همراه بودن باید همسو باشند. دولت یازدهم به خوبی عمل کرد اما اگر کابینه ای همدل و جریانی داشت بهتر می توانست عمل کند.

 

سخنگوی فراکسیون امید خاطرنشان کرد: ما امیدواریم کابینه‌ای همراه‌تر و همدل‌تر و چابک‌تری را در دولت دوازدهم داشته باشیم.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس در مورد امکان استفاده دولت از نمایندگان مجلس در کابینه دوازدهم گفت:ترجیح داده می شود که نمایندگان در خود مجلس خدمت کنند چراکه کرسی آنها خالی می ماند ولی این احتمال نیز هست که دولت در کابینه دوازدهم از نمایندگان چه برای پست های وزارت و چه برای پست های معاونی استفاده کند .

 

پارسایی خاطرنشان کرد:آقای روحانی با توجه به چالش های که در پیش رو دارد تنها یک راه برای موفقیت دارد و آن هم چیدن یک کابینه گفتمانی است و گرنه دیگران اجازه کار را به دولت نخواهند داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------