آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

دستگیری تیم تروریستی در قم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , تیم تروریستی در قم

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت:در زمان عملیات تروریستی در تهران با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی اولین تیم تروریستی در قم دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، احد جمالی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه برگزار شد عنوان کرد: شهر قم یکی از اهداف اصلی داعش در عملیات های تروریستی است و در زمان عملیات تروریستی در تهران با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی اولین تیم تروریستی در قم دستگیر شد.

 

وی تأکید کرد: با توجه به جایگاه پایتخت معنوی جهان شیعه و حضور حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مکان‌های مقدس دیگری مانند مسجد جمکران و حوزه‌های علمیه و وجود اکثریت مراجع تقلید و علما و شخصیت‌های بزرگ و از طرف دیگر اسکان بیش از ۳۲ نفر از نمایندگان خبرگان رهبری در استان قم و فاصله کم با پایتخت سیاسی و  سفرهای متعدد مقام‌های نظام به این استان حساسیت امنیتی در این استان چند برابر است.

 

معاون استاندار قم با تأکید بر اینکه باید هر شخصی سهم خود را در ایجاد امنیت بشناسد، بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های استان در اجرای پیش فرض‌های امنیتی و نظامی برای جلوگیری از هرگونه تهدید نظامی تأکید کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم افزود: سپاه پاسداران پاسخ دندان شکنی به تکفیری ها و داعش داد و این حرکت بین المللی و مهم پاسخی مهم برای حامیان داعش در منطقه است.

 

وی با گرامیداشت ایام شهادت امام علی (ع) تصریح کرد: وظیفه همه ما این است که به وصایای ایشان جامه عمل بپوشانیم شیعه امام علی(ع) باید انقلابی باشد و انقلابی بماند چرا که طبق گفته های امیرالمومنان انسان آزاد آفریده شده و نباید برده کسی باشد.

 

جمالی با بیان اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: بکی از جلوه های حضور ملت ایران در روز قدس است و مردم ما با حضور پر شور خود در حمایت از مردم فلسطین مشت محکمی بر دهان مخالفین اسلام و انسانیت خواهند زد.

 

وی همچنین با قدردانی از حضور مردم در انتخابات نیز گفت: ملت ایران برگ زرینی در حضور خود در این عرصه سیاسی در دفتر نظام و حاکمیت به ثبت رساندند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم یادآور شد:قم دارای جایگاه مهمی است و به عنوان پایتخت معنوی جهان شیعه محسوب می شود و با توجه به وجود بارگاه حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مراجع و حوزه‌های علمیه از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد از این رو باید در از نظر امنیتی مورد تاکید ویژه ای باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------