آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

چرا روحانی در مقابل توهین ها سکوت پیشه می کند؟



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

چرا روحانی در مقابل توهین ها سکوت پیشه می کند؟

 آیت الله هاشمی خطاب به روحانی: من از صبر شما تعجب می کنم

حسن روحانی را شاید بتوان یکی از مظلوم ترین روسای جمهور در تاریخ پس از انقلاب دانست. از روزی که دولت را در دست گرفت، مدام مورد حمله قرار گرفت، آن هم برای میراث دولت گذشته و از سوی افرادی که در هشت سال دولت محمود احمدی نژاد باوجود خرابی های عظیم جز تمجید، هیچ سخن نمی گفتند.... 

 حسن روحانی را شاید بتوان یکی از مظلوم ترین روسای جمهور در تاریخ پس از انقلاب دانست. از روزی که دولت را در دست گرفت، مدام مورد حمله قرار گرفت، آن هم برای میراث دولت گذشته و از سوی افرادی که در هشت سال دولت محمود احمدی نژاد باوجود خرابی های عظیم جز تمجید، هیچ سخن نمی گفتند. او اما در مقابل هجمه های غیرمنصفانه و تخریب ها سکوت کرد، سکوتی که یاداور مشی آیت الله هاشمی بود، صبری از جنس وحدت. صبری که از سوی مرحوم آیت الله هاشمی نیز مورد تحسین قرار گرفته بود.

 

به گزارش «انتخاب»؛ روحانی دیروز نیز با توهین عده ای قلیل، آن هم در روزی که اسرائیل باید محکوم می شد، مواجه شد، اما باز هیچ نگفت و ترجیح داد وحدت داخلی خدشه دار نشود. در زیر بخشی از سخنان رئیس جمهور در اردیبهشت ماه گذشته که در آن نقل قولی جالب از آیت الله هاشمی را بیان می کند، آمده است:

 

یکی از افتخارات دولت یازدهم این است که هرچه خواستند درباره آن بیان کردند. رقابت خوب است، انتقاد هم خوب است و حتی مخالف هم خوب است، نمی شود در دنیای امروز دولت و حکومتی بدون انسان مخالف داشته باشیم. باید نظرات مخالف بیان شود و همه به راحتی و بدون لکنت زبان،نقد و انتقاد کنند،‌ در این دوره نزدیک چهارسال، خیلی دوستان می گویند که چرا در برابر این همه تخریب و حرف های تند جواب نمی دهید. 

 

آیت الله هاشمی را یکی از صبورترین افراد یافتم.خیلی صبر، تحمل و گذشت داشت.ازهمه زندگی، آبرو، فرزندان، خانواده و دوستانش مایه گذاشت وقتی می دید که بحث انقلاب و نظام و کشور در پیش است، تحمل می کرد.  در هفته های آخر حیات،‌ ایشان به من گفت که من از صبر شما تعجب می کنم. به ایشان گفتم شما ازهمه ما صبورتر هستید گفت اره، اما وقتی دولت و تخریب ها را نگاه می کنم و این که سکوت کردید و در برابر این ها حرف نمی زنید، گفت با این همه رفاقتی که در طول این سال ها با هم داشتم، نمی دانستم تا این حد صبر دارید و صبوری می کنید.

 

بسیار مهم است در کشوری زندگی می‌کنیم که منتقد، انتقاد و تخریب‌گر، تخریب می‌کند اما در عین حال مردم ما انصافاً بسیار خوب در صحنه بودند و اگر شما در خرداد 92 ، رأی خود را به صندوق می‌انداختید و کنار می‌رفتید دولت نمی‌توانست راه را ادامه دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------