آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

پيام‌هاي تسليت مراجع عظام تقليد به سيد محمد خاتمي



اخبار,اخبارسیاسی,پيام‌هاي تسليت مراجع عظام تقليد به سيد محمد خاتمي

حضرات آيات عظام صافي گلپايگاني، جوادي آملي و شبيري زنجاني طي تماس‌هاي تلفني، درگذشت همسر آيت‌الله سيد روح الله خاتمي را تسليت گفتند.

به گزارش جماران، آيت‌الله‌العظمي صافي گلپايگاني درتماسي تلفني با رئيس دولت اصلاحات، درگذشت همسر آيت‌الله خاتمي را تسليت گفتند.

آيت‌الله‌العظمي جوادي آملي هم در تماس تلفني با رئيس دولت هشتم، درگذشت بانو ضيايي را تسليت گفتند و از خداوند متعال براي بازماندگان طلب صبر و اجر کردند.

آيت‌الله‌العظمي سيد موسي شبيري زنجاني در تماس تلفني با حجت‌الاسلام و‌المسلمين سيد محمد خاتمي، درگذشت بانو سکينه ضيائي مادر گرامي وي را تسليت گفتند و دوام توفيقات وي را از درگاه خداوند متعال مسألت کردند. همچنين حجت الاسلام و المسلمين سيد جواد شهرستاني نماينده آيت الله العظمي سيستاني مرجع تقليد شيعيان در تماس تلفني با سيد محمد خاتمي درگذشت والده وي را تسليت گفته و از خداوند متعال علو درجات را براي آن مرحومه مغفوره خواستار شد. پيش از اين هم حضرات آيات عظام وحيد خراساني، موسوي اردبيلي، صانعي و راستي کاشاني در تماس‌هاي تلفني و صدور پيام، اين ضايعه را تسليت گفته بودند.

 

 اخبار سیاسی  -  جماران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------