خودکاری برای دانش آموزان آینده +عکس



خودکاری برای دانش آموزان آینده +عکس

خودکار یکی از پرکاربردترین وسیله های دوران تحصیل است و در مدرسه هر لحظه به آن نیاز است. این وسیله با پایان مدرسه به گنجینه خاطرات نخواهد پیوست چرا که همیشه انسان نیاز به نوشتن و یادداشت برداری از برخی موارد است.

خودکار وسیله ای است که روزانه حداقل یکبار با آن در ارتباط هستیم. همانطور که می دانید تقریبا تمامی خودکارهایی که در دنیا تولید می شوند یکسان هستند و تفاوت آن ها تنها می تواند در نوع شکل ظاهر یا روانی و کندی باشد که خیلی به چشم نخواهد آمد اما خودکار هم به مانند دیگر وسیله ها از غفله پیشرفت عقب نمانده است و آینده ای روشن خواهد داشت.

"یبان شین" طراحی است که با ایده گرفتن از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و سیستم های مختلف تکنولوژیک توانسته است خودکاری برای دانش آموزان و مهندسین نسل آینده طراحی کند. این خودکار می تواند کار همه افرادی که با این وسیله در ارتباط هستند را راحت و آسوده کند.

طراحی خودکار جدید, خودکاری با حسگر


این خودکار دارای کارتریج جوهری خاصی به نام CMYK است که قابلیت تغییر رنگ را در لحظه به نویسنده می دهد. تنها کافی است از طریق حسگرهای روی بدنه رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و سپس شروع به یادداشت کنید. این رنگ ها مانند فتوشاپ کاملا قابلیت خصوصی سازی دارند.

بعد از رنگ به سیستم های ارتباطی این خودکار با تبلت ها و کامپیوتر می رسیم. در داخل درب این خودکار سیستم های یو اس بی برای ارتباط با رایانه، و بلوتوث برای ارتباط با خودکار قرار گذاشته شده است. همچنین بر روی درب یک محفظه برای قرار دادن کارت حافظه micro SD نیز قرار دارد.

طراحی خودکار جدید, خودکاری با حسگر


هر بار که خودکار روی کاغذ یا هر سطح دیگری فرود می آید ارتباطی میان آن با درب خودکار برقرار شده و هر نوشته ای که بنویسید یا هر شکلی که روی کاغذ پیاده کنید در حافظه خودکار ذخیره می شود و سپس می توانید به رایانه متصل شده و همان نوشته یا نقاشی ها را ببینید.

این خودکار همچنین دارای اندازه های مختلفی در قسمت "سر" است و شما میتوانید میان اندازه های 0.3 و 0.5 و 3.7 انتخاب هایی را داشته باشید. این خودکار می تواند تمام جا مدادی ها را خالی کند زیرا دیگر تنها با یک خودکار همه کارها انجام شدنی است.... /  yjc.ir

 

طراحی خودکار جدید, خودکاری با حسگر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------