تصویر تهیه شده عجیب از ایستگاه بین‌المللی فضایی!



اخبار,اخبار علمی

ویدئوی تهیه شده از ایستگاه بین‌المللی فضایی سایه کروی شکل عجیبی را روی ماه و زمین نشان می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ویدئویی که یک سایه بزرگ عجیب را بر روی زمین نشان می‌دهد، موجب حیرت نظریه‌پردازان توطئه شده است. در این ویدئو یک سایه بزرگ از ایستگاه بین‌المللی فضایی در زیر ماه و بر روی زمین قابل مشاهده است. این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب MrMBB۳۳۳ به اشتراک گذاشته شد. ادمین این کانال در توضیحی در مورد این ویدئو نوشت: «بسیار بزرگ به نظر می‌رسد، سیاره‌ای نیمه شفاف یا یک گودال سیاه رنگ بزرگ.»

 

هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو مشخص نیست، اما این نیم‌رخ سیاه رنگ موجب حیرت این نظریه‌پرداز شد تا جایی که آن را «ناشناخته عجیب» توصیف کرد. او افزود: «من واقعا نمی‌دانم این سایه عجیب چیست، اما من تاکنون چنین چیزی ندیده بودم. من به ندرت پخش زنده ناسا از ایستگاه فضایی را تماشا می‌کنم، اما در هر بار چیز‌های عجیبی و غیرطبیعی را در فضا می‌بینم، اما این بار این چیزی را که دیدم معنی دیگری داشت.»

 

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۵۵۰۰۰ بیننده داشته و اکثر کاربران تعجب خود را با دیدن این ویدئو ابراز کردند. برخی آن را سیاره ایکس، سیاره‌ای که فرازمینی‌ها قصد دارند با برخورد آن به زمین نسل بشر را نابود کنند، دانستند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آیا این نمی‌تواند سیاره نیبیرو باشد؟»

 

همچنین برخی کاربران مدعی شدند این تصویر از داخل ایستگاه بین‌المللی فضایی تهیه شده و آن را انعکاس سایه یک شی عجیب بر روی شیشه‌های ایستگاه بین‌المللی فضایی دانستند.

 

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که چنین تصاویری از ایستگاه بین‌المللی فضایی خبرساز می‌شود. چندی پیش نیز ویدئویی که از پخش زنده ناسا تهیه شده بود و یک شی شناور در نزدیکی ایستگاه بین‌المللی فضایی را نشان می‌داد، خبرساز شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------