بنز "دلفبن" تولید می کند +عکس



به تازگی یک طرح این شرکت در مسابقات چالش 2013 به رتبه سوم رسیده است. طرح اصلی این خودرو را "Liu Shun" و "Gao Zhiqiang" مشترکا ارائه داده اند و نام آن را نیز "دلفین" گذاشته اند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بنز را می توان بزرگترین تولید کننده خودرو در دنیا دانست. این شرکت همیشه منحصر به فردترین طرح ها را برای خودروهای خود انتخاب می کند. به تازگی یک طرح این شرکت در مسابقات چالش 2013 به رتبه سوم رسیده است. طرح اصلی این خودرو را "Liu Shun" و "Gao Zhiqiang" مشترکا ارائه داده اند و نام آن را نیز "دلفین" گذاشته اند.

 بنز دلفبنی,بنز,خودروی جدید بنز

 بدنه این خودرو بسیار آیرودینامیک و جالب است به طوری که فشار باد به هیچ عنوان نمی تواند مانع از افزایش سرعت آن شود و همچنین کشیدگی این خودرو شبیه به بدن یک دلفین است.

سقف این خودرو تماما از شیشه درست شده است و همچنین بدنه آن نیز از فیبر کربن ساخته شده است. این قابلیت باعث می شود تا وزن خودرو کاهش یافته و سرعت آن افزایش می یابد.

این خودرو را بنز تا به حال به طور کامل تایید نکرده است اما به نظر می رسد تا سال های 2020 تصمیم به تولید آن بکند. این خودرو همچنین از یک موتور الکتریکی برای قدرت پیشران استفاده می کند.

 

 بنز دلفبنی,بنز,خودروی جدید بنز

 

 بنز دلفبنی,بنز,خودروی جدید بنز

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------