بهترین طراحی های مجدد خودرو در سال ۲۰۱۳ + تصاوير



همان طور که سال ۱۹۳۹ میلادی یکی از بهترین سال ها برای سینما به شمار می رفت (فیلم بر باد رفته اسکار گرفت)، به نظر می رسد امسال، سالِ خودروهاست.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، همان طور که سال ۱۹۳۹ میلادی یکی از بهترین سال ها برای سینما به شمار می رفت (فیلم بر باد رفته اسکار گرفت)، به نظر می رسد امسال، سالِ خودروهاست.

 بهترین طراحی های مجدد خودرو

شرکت های سازنده اتومبیل، چندین مدل از خودروهای قدیمی را برای سال ۲۰۱۳ میلادی از نو طراحی کرده اند. جک نراد در این رابطه می گوید، بسیاری از این مدل های نونوار شده شانه به شانه همتاهای سال ۲۰۱۲ خود حرکت می کنند.
نراد سرپرست گروهی از سردبیران KBB بود که فورد فیوژن جدید را به عنوان بهترین خودروی دوباره طراحی شده سال ۲۰۱۳ انتخاب کردند. او در این رابطه گفته است: «امسال بهترین سال برای طراحی مجدد خودروهاست».
نراد همچنین می گوید، مشتری ها نه تنها فیوژن جدید را بلکه خودروهای تقریبا کوچک به روز شده همچون هوندا آکورد جدید را نیز دوست دارند. خودروهای دیگری نیز همچون نیسان Pathfinder SUV نیز از دیگر خودروهای تغییر یافته است که نظر بسیاری از مشتری ها را جلب خواهد کرد.
کارشناسان می گویند بهترین طراحی های مجدد خودروها، آنهایی هستند که تفاوتی اساسی میان مدل جدید با نمونه قبلی ایجاد می کنند. بسیاری از افراد تصور می کنند این تغییرات فقط باید در طراحی ظاهری خودروها صورت بگیرد اما طراحی داخلی اتومبیل و مکانیک آن نیز بسیار اهمیت دارند.
در این مطلب ۵ خودرو را معرفی کرده ایم که ادیتورهای KBB آنها را بهترین طراحی های مجدد خودرو در سال ۲۰۱۳ می دانند. این خودروها از نظر ظاهر، راحتی، عملکرد، امنیت، بهبود مصرف سوخت  برق خودرو، تسهیلات، قیمت و امکانات کلی بهبود یافته اند.

  بهترین طراحی های مجدد خودرو

 
۱. هوندا آکورد
قیمت پایه: ۲۱ هزار و ۶۸۰ دلار
این نسل نهم خودروهای اندازه متوسط، همه امکانات و مزایایی که یک اتومبیل باید داشته باشد را دارد. این خودرو، همه مشخصاتی که از یک آکورد انتظار دارید همچون مصرف بهینه سوخت، موتور پیشرفته و مدرن و V-۶ قدرتمند را دارد.
کارشناسان بیشتر از همه از سیستم LaneWatch جدید هوندا که به صورت اختیاری روی خودرو نصب می شوند و هنگام گردش به راست فعال می شود، خوششان آمده است. این سیستم با کمک یک دوربین خارجی عقب رو و صفحه نمایشی روی داشبورد، نشان می دهد چه چیزی در نقطه کور دید شما در سمت راست اتومبیل وجود دارد و مانع از برخورد شما با آن می شود.
آکورد جدید همچنین سیستم بهبود یافته مصرف سوخت دارد و شما می توانید میان دو موتور بهینه ۱۸۵ اسب بخار چهار سیلندر یا ۲۷۸ اسب بخار V-۶ یکی را انتخاب کنید.
این تغییر اعمال شده در سیستم سوخت آکورد جدید که شامل بهبود مصرف سوخت به ۲۷ گالن در هر مایل در داخل شهر و ۳۶ گالن در هر مایل در بزرگراه ها است، همراه با موتور چهار سیلندر بهترین تجربه را برای راننده بر جا می گذارد.

  بهترین طراحی های مجدد خودرو

 ۲. فورد فیوژن
قیمت پایه: ۲۱ هزار و ۷۰۰ دلار
فیوژن برنده جایزه بهترین خودروی دوباره طراحی شده سال ۲۰۱۳ KBB شده است زیرا این سدان متوسط طراحی بسیار زیبایی در مقایسه با دیگر اتومبیل های هم رده خود دارد.
با نگاه به طراحی خارجی فیوژن نخستین چیزی که به ذهن می رسد این است که این خودرو واقعا زیباست. تغییرات فیوژن فقط محدود به طراحی ظاهری آن نبوده و طراحی داخلی این اتومبیل نیز نوسازی شده است.
از نظر ظاهری، در فیوژن نشانه های از طراحی آستون مارتین – برند انگلیسی که روزی فورد صاحب آن بود – دیده می شود. در طراحی داخلی نیز، اتاق بزرگ تر شده است و امکاناتی همچون پارک موازی خودکار و سیستمی که شما را از رانندگی بیرون از خط باز می دارد، به آن اضافه شده اند.
اما درخشش اصلی نسل دوم فیوژن زیر کاپوت آن نهفته است. کارشناسان KBB، بیش از همه چیز سه موتور چهارسیلندر این خودرو که شامل: نسخه اصلی ۱۷۵ اسب بخار و نسخه های انتخابی ۱۷۸ و ۲۴۰ اسب بخار توربوشارژ هستند، را دوست دارند. موتورهای توربوشارژ برای مدل سال ۲۰۱۳ کار گذاشته شده اند و فناوری EcoBoost برای مصرف بهینه سوخت دارند.

  بهترین طراحی های مجدد خودرو

 ۳. Ram ۱۵۰۰
قیمت پایه: ۲۲ هزار و ۵۹۰ دلار
شرکت کریسلر در نظر داشت تا این خودروی خود را حسابی نونوار کند اما کاملا به یک ماشین دیگر تبدیل شد. که البته بد هم نیست. آنها کارهای جالب و عجیبی در اضافه کردن امکانات و فناوری ها و ایجاد تغییرات در طراحی ظاهری خودرو انجام داده اند.
Ram نونوار شده، یک موتور اصلی V-۶ با قدرت ۳۰۵ اسب بخار دارد که در مقایسه با مدل ۲۰۱۲، ۴۲ درصد بهتر شده است. این خودرو در زمینه مصرف سوخت بسیار بیشتر از ۴۲ درصد بهبود یافته است به طوری که در سال ۲۰۱۳، مصرف سوخت Ram ۲۱ گالن در هر مایل در داخل شهر و بزرگراه هاست. در حالیکه در سال ۲۰۱۲ این میزان، ۱۶ گالن در هر مایل بوده است.
Ram سال ۲۰۱۳ با جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته ذخیره سوخت همراه شده است. بعلاوه، سیستم جدید تعلیق هوا به شما اجازه می دهد ارتفاع Ram را تا دو اینچ برای فاصله از زمین بیشتر کنید یا دو اینچ برای دسترسی راحت تر سرنشینان و آیرودینامیک بهتر خودرو، کم کنید. در ضمن، سیستم خاموش و روشن موتور نیز به آن اضافه شده است که به مصرف کمتر سوخت کمک بسزایی می کند.
از جمله تغییرات طراحی داخلی این خودرو باید به صفحه نمایش ۴/۸ اینچ لمسی و سیستم Uconnect Access اشاره کرد.
 

بهترین طراحی های مجدد خودرو

 
۴. نیسان پثفایندر
قیمت پایه: ۲۸ هزار و ۶۵۰ دلار
نیسان خودروی ۷ نفره Pathfinder خود را برای سال ۲۰۱۳ به طور اساسی تغییر داده است؛ آن را از یک خودروی اسپرت با قابلیت های جاده ای خوب به یک خودروی بسیار راحت تبدیل کرده است.
پیش از هر کاری، این شرکت ژاپنی، پثفایندر را از بدنه کامیون مانندش جدا و آن را به یک خودروی معمولی با رانندگی راحت تر تبدیل کرده است. از وزن این خودرو حدود ۲۲۷ کیلوگرم کم شده که باعث مصرف بهینه تر سوخت می شود.
نیسان همچنین با اصلاح امکاناتی همچون موتور V-۶ با قدرت ۲۶۰ اسب بخار و جعبه دنده اتوماتیک، مصرف سوخت نسل چهارم Pathfinder را بهبود بخشیده است. مدل ۲۰۱۳ در هر مایل ۲۲ گالن می سوزاند که در مقایسه با مدل ۲۰۱۲ ، ۳۰ درصد بهتر شده است. مصرف بهینه سوخت این خودرو همچنین در نتیجه اضافه شدن حدود ۳ متر مکعب به فضای داخلی اتاق است.
نیسان همچنین صندلی های EZ Flex – صندلی های ردیف دوم که تا ۱۴ سانتی متر به صورت کشویی جلو می روند تا دسترسی به صندلی های ردیف سوم آسان تر شود – را نیز به اتاق اضافه کرده است. در ضمن، صندلی های ردیف دوم و سوم برای گذاشتن بار، تا می شوند.
اگر چه طراحی بیرونی پثفایندر بسیار جذاب است اما طراحی داخلی آن علاوه بر زیبایی، کاربردی تر نیز شده است.

  بهترین طراحی های مجدد خودرو

 ۵. پورشه باکستر کانورتیبل
قیمت پایه: ۴۹ هزار و ۵۰۰ دلار
نراد در مورد طراحی مجدد پورشه باکستر کانورتیبل می گوید: «این خودرو اسپرت و دونفره پورشه طراحی فوق العاده زیبا و نفس گیری دارد.»
نسل سوم باکستر ترکیبی از طراحی بیرونی جدید و اتاق بزرگ تر، چراغ های عقب LED، فرمان برقی و چرخ های بزرگ تر است. تایرهای بزرگ آن نیز به خوبی به به جاده می چسبد و در پیچ ها بسیار خوب عمل می کنند.
مدل ۲۰۱۳ همچنین موتور شش سیلندر ۲۶۵ اسب بخار دارد که در مقایسه با نسل قبلی خود، ۱۰ اسب بخار قدرت بیشتری دارد. باکستر سال ۲۰۱۳ با جعبه دنده دستی، ۲۴ گالن در هر مایل در هر دو مسیر داخل شهر و بزرگراه ها می سوزاند.
پورشه همچنین قسمت های آلومینیومی خودرو را افزایش داده که به موجب آن، وزن خودرو حدود ۳۶ گرم کمتر و شتاب خودرو بیشتر شده است.

منبع: برترینها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------