افسرده ها بیشتر تلویزیون می بینند



افسرده ها بیشتر تلویزیون می بینند

وی افزود: تماشا کردن تلویزیون برای این افراد جایگاه مهم و بالایی پیدا می کند چون این افراد با گرایش یافتن به تلویزیون از محیط پیرامون خود جدا می شوند افسردگی در ان ها شدت می یابد.در ابتلا به نوعی خاص از افسردگی ممکن است افراد از محیط پیرامون خود جدا شوند و به انجام کارهای بی تحرک گرایش پیدا کنند که تماشای بیش از حد تلویزیون ممکن است ریشه در افسردگی داشته باشد.

فاطمه منفرد پویا روانشناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: افسردگی یک نوع بیماری روانی است که دارای انواع و تیپ های مختلفی است ،‌در نوعی خاص افسردگی افراد از محیط اطراف خود بیزار می شود و برای فرار از انجام کارهای روزانه خود به انجام کارهایی که تحرک ندارند رو می آورند.

وی افزود: تماشا کردن تلویزیون برای این افراد جایگاه مهم و بالایی پیدا می کند چون این افراد با گرایش یافتن به تلویزیون از محیط پیرامون خود جدا می شوند افسردگی در ان ها شدت می یابد.

منفرد خاطر نشان کرد: درمان این افراد بعد از تشخیص نوع بیماری از طریق مشاوره انجام می شود و در صورت حاد بودن شرایط بیمار از درمان دارویی استفاده می شود.

وی همچنین افزود: همه کسانی که به تماشای زیاد تلویزیون روی می آوردند لزوماً دچار بیماری افسردگی نیستند و برای تشخیص این بیماری افراد باید به مدت زیاد تحت نظر متخصصان روانشناسی قرار گیرند./باشگاه خبرنگاران

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------