گوگل ساعت مچی هوشمند اندرویدی می‌سازد



ساخت ساعت مچی هوشمند اندرویدی توسط گوگل,ساعت مچی هوشمند اندرویدی

گوگل ساعت مچی هوشمند اندرویدی می‌سازد

گوگل روی یک ساعت مچی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و همچنین در تلاش است یک کنسول بازی جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل را تولید کند.

به گزارش فارس به نقل از تب‌تایم، شرکت گوگل در زمینه سخت‌افزار فقط بر گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی تمرکز نکرده است و این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، قصد دارد دامنه فعالیت‌های خود را در این زمینه گسترش دهد.

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که این شرکت بزرگ اینترنتی روی یک ساعت مچی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید کار می‌کند و همچنین در تلاش است یک کنسول بازی جدید مبتنی بر این سیستم‌عامل را تولید کند. شرکت گوگل همچنین قصد دارد سیستم‌عامل ویژه‌ای را برای لپ‌تاپ‌ها روانه بازار کند تا از این طریق گام مستحکم‌تری را در دنیای سخت‌افزار بردارد.

این طور که منابع آگاه مطلع از اقدامات جدید گوگل به روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش داده‌اند، ‌شرکت گوگل فعالیت‌های خود را برای کار کردن روی سه محصول جدید آغاز کرده است که یکی از آن‌ها پاسخی به ساعت هوشمند iWatch اپل محسوب می‌شود و محصول دیگر هم کنسول بازی پیشرفته مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است.

منابع آگاه همچنین اظهار داشته‌اند که گوگل قصد دارد نسخه دوم از دستگاه چندرسانه‌ای Nexus Q را هم روانه بازار کرد و چند مدل گوشی هوشمند جدید با قیمت ارزان را هم به تولید برساند.

این طور که گفته شده است، شرکت گوگل قصد دارد گوشی‌های هوشمند ارزان خود را وارد کشورهایی کند که این روزها در حال کار کردن روی سیستم اینترنتی آن‌ها است و قصد دارد شبکه اینترنتی آن‌ها را گسترش دهد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------