قایقی جدید با سقف تاشو + تصاویر



اخبارعلمی - قایقی جدید با سقف تاشو + تصاویر

قایق‌ها انواع مختلفی دارند و جدیدترین نوع آن‌ها قایق های سرپوشیده تاشو است که امنیت و آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورد و در لذت بردن از آسمان حتی در باران و برف کمک می‌کند.

قایق‌های بادبانی زیادی را دیده اید که معمولا هنگام باران و یا ... افراد روی عرشه قایق بادبانی مجبور به ترک آن می شوند و مجبور می‌شوند به قسمت‌های پایین قایق بادبانی می‌روند.

اخبار,اخبارعلمی,قایق های سرپوشیده تاشو

اما قایق‌هایی با سقف های تاشو وجود دارند که البته تعداد آن‌ها محدود است. سقف آن قایق‌ها مانند سقف یک ماشین تا می‌شود ولی قایق جدیدی ساخته شده است که از روش‌های جدید باز کردن سقف در آن استفاده شده است.

اخبار,اخبارعلمی,قایق های سرپوشیده تاشو

این قایق دارای 4 کابین میهمان است. عرشه این قایق دارای یک میز نهارخوری است که می توان از آسمان آبی در آنجا لذت برد، سقفی که در بالای این قایق است در موارد نیاز و یا دلخواه به وسیله نیروی الکتروهیدرولیک قرار می‌گیرد . این سقف شفاف است.

اخبار,اخبارعلمی,قایق های سرپوشیده تاشو

زیر عرشه این قایق منطقه ای سوئیت مانند قرار دارد که دارای حمام، آشپزخانه و اطاق کوچک نهارخوری و منطقه‌ای مبله برای تماشای تلویزیون و یا مطالعه است، همچنین دارای اتاق‌های خواب برای استراحتی راحت می‌باشد، به طور کلی این قایق دارای امکانات جالب و خاصی است که در نوع خود بی‌نظیر است.

اخبار,اخبارعلمی,قایق های سرپوشیده تاشو

اخبارعلمی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------