پسری که دائما خود را می خاراند +عکس



پسری که دائما خود را می خاراند

"آرون هیگینس" پسر بچه 4 ساله ای است که از یک بیماری نادر به نام "سندروم الاجیل" رنج می برد. این بیماری باعث می شود بسیاری از اندام های بدن شروع به خارش کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، خاراندن یکی از حرکات غیر ارادی است که با به وجود آمدن حس خارش بدون کنترل دست به سمت آن می رود و شروع به خاراندن می کند. حال فرض کنید بیماری دارید که همیشه باعث حس خارش در بدن شما می شود.

 

"آرون هیگینس" پسر بچه 4 ساله ای است که از یک بیماری نادر به نام "سندروم الاجیل" رنج می برد. این بیماری باعث می شود بسیاری از اندام های بدن شروع به خارش کنند و حتی گاهی اوقات قلب او نیز می خارد.

 

مادر این پسربچه انگلیسی می گوید:" آرون نیاز به یک کبد جایگزین دارد تا کمی از درصد این بیماری کاسته شود." او همچنین در ادامه به بدن فرزندش اشاره کرد و گفت که بدن او دچار زخم های بسیار زیادی به علت خاراندن های شدید شده است.

 

بدن این پسر بچه در یک لحظه شروع به خارش می کند و پوست آن به گونه ای می شود که انگار نیم میلیون پشه در آن واحد او را نیش زده اند. او تا به حال 15 عمل جراحی سخت را تحمل کرده است.

 

لازم به ذکر است که این بیماری بیشتر شب ها سراغ او می آید و خواب را از آرون می گیرد. این پسر این روزها منتظر است تا کسی کبدش را به او اهدا کند تا بتواند زندگی دوباره را از سر بگیرد. بیماری او از میان هر 100 هزار نفر به یک نفر می رسد.

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------