تغییر نام تبلت تاشوی سونی



 

 

تغییر نام تبلت تاشوی سونی

 

 

اطلاعات جدید منتشر شده درباره تبلت های اندرویدی سونی حاكی است كه سونی نام یكی از تبلت های خود را از S۲ به سونی تبلت پی تغییر نام داده است.

به گزارش سرویس فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرار است تبلت S۲ كه تبلت کتابی یا تاشو با دو صفحه ی ۵.۵ است، به سونی تبلت پی (Sony Tablet P) تغییر نام دهد.

مشخصات این تبلت عبارتند از وزن ۳۷۰ گرم، رم ۵۱۲ مگابایت، چهار گیگابایت فضای داخلی با دو گیگابایت مموری کارت SD و قابلیت وای فای و سازگاری با ۴G.

هر دو تبلت Tablet P و Tablet S یا همان S۱ پرازنده تگرا ۲ را به همراه دارند. دوربین های جلو ۰.۳ مگاپیکسلی خواهد بود. تبلت اس یک گیگابایت رم دارد و وزن آن نیز ۶۰۰ گرم است و در ظرفیتهای ۱۶ و ۳۲ گیگابایت به فروش خواهد رسید.

سونی در یك کنفرانس در توکیو از تبلت های جدیدی با سیستم عامل آندورید ۳.۰ پرده برداری و اعلام كرد این محصولات پاییز امسال به بازار آمریكا وارد می شوند تا رقابتی تنگاتنگ با آی پد داشته باشد.

تبلت اس یك تبلت ۹.۴ اینچی با تمرکز بر مدیاست كه یك دوربین در قسمت جلو و یك دوربین در قسمت پشت دارد و به صورت ۲ مدل Wi Fi + ۳G و مدل فقط Wi Fi عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش آن از نوع IPS و با تکنولوژی TruBlack با موتور گرافیکی براویاست؛ این تبلت دارای کارت خوان حافظه SD بوده و از لحاظ باطری با آی پد ۲ اپل قابل رقابت خواهد بود.

طراحی این تبلت خمیده و تا حدودی شبیه یك مجله است و از پردازنده ی تگرا ۲ و واسط کاربری طراحی شده توسط سونی با مرورگر وب اختصاصی بهره می برد.... /  خبرگزارى ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------