"سیتروئن" از ژیان به بشقاب پرنده رسید +عکس



شرکت اتومبیل سازی مشهور فرانسوی "سیتروئن" دارای یک طرح برای خودرو آینده شبیه به بشقاب پرنده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، آیا شما به وجود بشقاب پرنده ها و موجوداتی فرا زمینی که سوار بر آنها هستند اعتقاد دارید؟ آیا تا به حال در هنگام مشاهده آسمان توانسته اید این اشیاء پرنده را مشاهده کنید؟ البته ممکن است روزی این اتومبیل هایی شبیه به آنها را در خیابان مشاهده کنید.

شرکت اتومبیل سازی مشهور فرانسوی "سیتروئن"  که ایرانی ها آن را با خودروی "ژیان" می شناسند دارای یک طرح برای خودرو آینده شبیه به بشقاب پرنده است.

 

ماشین بشقاب پرنده , عکس ژیان

 

"اورا ایتو" طراح این شرکت فرانسوی در طرح خود از "بشقاب پرنده" و طرح بدنه آن الهام گرفته است. این نوع طراحی باعث شده است تا خودرو از لحاظ خصوصیات آیرودینامیکی در شرایط بسیار مناسبی قرار گیرد و بتواند با کمترین فشار وارده و کمترین میزان سوخت حرکت کند. در طرح منتشر شده خبری از چرخ ها نیست و مشخص نیست که آیا این خودرو به چرخ نیاز دارد و یا از شیوه های دیگری برای حرکت استفاده می کند.

 

ماشین بشقاب پرنده , عکس ژیان

 

طراح این نمونه هدف خود از طراحی این بدنه را فرستادن پیامی به تمامی خودروسازان در جهان اعلام کرده است و اینکه به آنان آگاهی دهد که خودروهای آینده بایستی بر چه اساس و مبنایی تولید شوند. کارشناسان این طراحی را ترکیبی از : هنر ، علم و مهندسی طراحی می دانند که در ترکیب با یکدیگر این چنین نمونه زیبا و تحسین برانگیزی را به وجود آورده است./ خبرگزاری : باشگاه خبرنگاران

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------