کافی شاپی با گارسون های رباتیک +عکس



کافی شاپی با گارسون های رباتیک +عکس

صنعت و فناروری در دنیا به سمت رباتیک شدن در حرکت است از این رو ربات ها را می توانیم در حال انجام هر کاری مشاهده کنیم. از ربات ها در صنعت خودروسازی تا کمک های ساده به آتش نشان ها استفاده می شود.

رستوران ها در تمام دنیا پیشخدمت هایی استخدام می کنند که روابط اجتماعی قوی داشته باشند تا با نهایت ادب و البته به بهترین شکل با مشتریان صحبت کرده و ان ها را جذب رستوران کنند به همین دلیل استفاده از ربات هایی که درک بالایی مانند انسان ها ندارند به عنوان پیشخدمت بسیار عجیب خواهد بود.

"بن شفر" صاحب یک کافی شاپ در آلمان است که به تازگی دست به کاری جالب زده و از ربات ها به عنوان پیشخدمت در رستورانش استفاده می کند. این مرد اعتقاد دارد ربات ها می توانند ارتباط بهتری با مشتری ها برقرار کنند و هزینه کمتری نیز به همراه دارند.

کافی شاپی با گارسون های رباتیک


"کافه ربات" این روزها مشتریان بسیاری دارد و اکثر اعضا و کارکنان آن نیز ربات هستند برای مثال ربات ها سفارشات را دریافت می کنند، زمین را جارو می شکند و حتی برخی از آن ها در درست کردن غذاهای ساده نیز کمک می کنند.

این ربات ها به دست صاحب رستوران که یک مهندس برق است ساخته شده اند و او می گوید این کار باعث نزدیک شدن انسان ها و ربات ها به یکدیگر خواهند شد. این ربات ها البته کمی مشکل دارند و سیستم صوتی آن ها گاهی دچار مشکل شده و سفارشات اشتباه دریافت می کند.

کافی شاپی با گارسون های رباتیک

 

کافی شاپی با گارسون های رباتیک

منبع:yjc.ir

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------