طراحی جدید گوگل برای یوتیوب



 

 

 

بعد از راه انداختن شبكه اجتماعی گوگل پلاس و آماده سازی رابط جدید برای جی میل، حالا گوگل طراحی جدیدی برای وب سایت Youtube ایجاد کرده است که به آن قابلیت های جدیدی می افزاید.

به گزارش سرویس فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طبق اطلاعیه بلاگ یوتیوب، رابط جدید یوتیوب آزمایشی است که گوگل آن را "Cosmic Panda" نامیده و برخلاف گوگل پلاس این پروژه برای همه قابل استفاده است.

در این رابط جدید، پس زمینه سفید رنگ ویدیوپلیر با یک پس زمینه خاکستری پررنگ عوض شده است؛ در بالای قاب ویدیو پلیر چند آیکن جدید قرار دارد که به شما اجازه می دهد اندازه قاب ویدیو را به راحتی تغییر دهید.

طراحی های جدیدی مربوط به صفحات و هم چنین ابزارهای ارتقاء یافته ی ادیت برای سفارشی کردن کانال ها اضافه شدند و از همه بهتر وقتی شما در حال استفاده از مرورگر گوگل کروم هستید، می توانید یک ویدیو را در حال اجرا قرار دهید و همزمان به دنبال سایر ویدیوها بگردید و یا کانال ها و لیست پخش را عوض کنید.

قابلیت جدید دیگر این است که شما می توانید تنظیم کنید که نظرات سایر کاربران را ببینید یا نه؛ در صورت حذف نظرات، در زیر ویدیو پلیر لیستی از ویدیوهای پیشنهادی اضافه خواهد شد. علاوه بر این، Cosmic Panda کار را برای تغییر قالب کانال ها ساده تر می کند، به صورتی که به کاربران اجازه انتخاب طرح بندی از بین موضوعات سازندگان، وبلاگ نویسان، شبکه ها و یک قالب عمومی به نام "everything" را می دهد..... /  خبرگزارى ايسنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------