آخرین اخبار علمی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آیا دنباله‌دار «۳آی/اطلس» متعلق به فرازمینی‌هاست؟

دانشمندان پس از بررسی سیگنال‌های بیگانه که از یک جرم میان‌ستاره‌ای به نام 3I/ATLAS می‌آمد، اکنون نتایج را منتشر کرده‌اند. به…

نوشابه های رژیمی احتمال سكته مغزی و قلبی را تشدید می كند



 

نوشابه ,ضررات نوشابه

 

پزشكان آمریكایی در یك مطالعه جدید هشدار دادند مصرف دائمی نوشابه های رژیمی غیر الكلی خطر احتمالی سكته مغزی و حمله قلبی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، این نوشابه ها در واقع موجب مرگ و نابودی عروق خونی می شوند. دكتر هانا گاردنر و دستیاران وی در دانشكده پزشكی میلر در دانشگاه میامی و دانشگاه كلمبیا با مطالعه روی ۲ هزار و ۵۶۴ شرت كننده در مطالعات انستیتو ملی سلامت آمریكا به این نتایج دست یافته اند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، دكتر گاردنر تاكید كرد این در حالی است كه مصرف نوشابه های غیرالكلی معمولی و ملایم كه رژیمی نیستند در افزایش این خطر تاثیر ندارد و تهدیدی برای سلامت عروق به حساب نمی آید.

شرح این مطالعه در مجله طب داخلی عمومی منتشر شده است.... /  خبرگزارى ايسنا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------