آموزش و پرورش: تعطيلي زودهنگام مدارس تهران تخلف است



 

 

 

آموزش و پرورش: تعطيلي زودهنگام مدارس تهران تخلف است

 

 

مديركل آموزش و پرورش شهر تهران با بيان اينكه نوبت صبح و عصر مدارس تهران امروز داير است، گفت: تعطيلي زودهنگام مدارس تخلف است.

سيد علي يزديخواه درباره اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبني بر تعطيلي مدارس شهر تهران در روزهاي پايان سال 1389، اظهار داشت: تمام مدارس شهر تهران امروز در هر دو نوبت صبح و عصر داير است و مدير، معاون و دبيران موظفند تا پايان وقت آموزشي فعاليت كنند.

وي ادامه داد: اگر دانش‌آموز به مدرسه نيايد، بحث ديگري است كه آن هم آيين‌نامه انضباطي دارد و پدر و مادر دانش‌آموز بايد غيبت را موجه كنند.

يزديخواه با بيان اينكه 63 هزار معلم در تهران فعاليت مي‌كنند، گفت: اگر از بين معلمان شهر تهران 2 يا حد 10 نفر اقدام به تعطيلي كلاس درس كرده باشند، موضع رسمي آموزش و پرورش نيست و نبايد به اين معنا تعبير شود كه معلمان تهران اينگونه رفتار مي‌كنند.

وي با بيان اينكه با فرهنگياني كه اقدام به تعطيلي زودهنگام مدرسه يا كلاس درس داشته باشند، برخورد قانوني صورت خواهد گرفت، اظهار داشت: مدارس موظف به تشكيل كلاس درس تا پايان ساعت آموزشي امروز هستند.

برخي از مدارس به ويژه در تهران در شرايطي از روزهاي گذشته تاكنون رو به سستي رفته و به اصطلاح «تق و لق» شده است كه مديران ارشد آموزش و پرورش پيش از اين بر داير بودن تمام كلاس‌هاي درس تا روز پنج‌شنبه 26 اسفند 89 تأكيد كرده و تنها شنبه 28 اسفند را تنها در سطح مدارس و نه ادارات آموزش و پرورش، تعطيل اعلام كرده بودند...../تحلیل:عصرایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------