دئودورانت خوردنی +عکس



دئودورانت خوردنی,اخبار علمی

بسیاری از ما تا به حال از دئودرانت هایی برای کم کردن میزان تعرق استقاده کرده اید و می دانید که این محصولات غالبا به صورت اسپری ها ارائه می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بدن برخی افراد به اسپری های ضد تعرق حساسیت دارد و البته برخی نیز اصلا از این اسپری ها خوششان نمی آید. این مشکلات باعث شده است تا برخی از محققان به دنبال تولید دئودرانت های خوراکی بیافتند تا بتوان با خوردن آن ها از تعرق جلوگیری کرد. این قرص ها که به تازگی وارد بازارها شده است فعلا در طعم رز موجود هستند.

این قرص ها حاصل تلاش های بسیار زیاد دانشمندان ژاپنی است که معتقد هستند در گل های رز موادی وجود دارد که کمک می کند تا بدن بوی ناخوشایندی به خود نگیرد .

این دانشمندان همچنین بر این اعتقادهستند که افرادی که 4 عدد از این قرص ها را بخورند بهد از 4 ساعت بدنشان بوی خوبی خواهد و این بوی خوب مستقیما از موارد شیمیایی است که در روغن رز وجود دارد.

این محققان می گویند بهترین زمان برای استفاده از این قرص ها بعد از خوردن غذاهای با میزان فراوان سیر و پیاز است. این قرص ها البته مانع از به وجود آمدن بوی بد در بدن شما خواهند شد.... / باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------