یک هاچ بک جذاب و کاربردی در راه بازارهای جهانی



اخبار,اخبار علمی,ا خودروی جدید شرکت اپل Corsa OPC

شرکت خودروسازی اپل آلمان خودروی هاچ بکی را روانه بازار می کند که می توان آن را یکی از کامل ترین خودروهای این کلاس در دنیا به شمار آورد.

 خودروی جدید شرکت اپل Corsa OPC نام داشته و از موتوری چهارسیلندر سود می برد.

موتور توربوشارژ این خودرو 1.6 لیتر گنجایش دارد و توان لازم برای شتاب اولیه مناسب آن را تأمین می کند. محصول جدید اپل صفر تا 100 را تنها در 6.8 ثانیه طی می کند که برای یک هاچ بک در کلاس خودروهای کاربردی درون شهری رکوردی قابل قبول به شمار می آید. این رقم با رکورد خودروهای همطراز و رقیب آن یعنی Fiesta ST از شرکت فورد و Clio RS از شرکت رنوی فرانسه قابل رقابت است.

موتور این خودرو 207 اسب بخار قدرت دارد که کارشناسان آن را امیدوارکننده می دانند. توان تولید شده توسط موتور به چرخ های جلویی منتقل می شود تا خودرو به عنوان محصولی متناسب با استفاده های درون شهری از کارایی قابل توجهی برخوردار باشد.

Corsa OPC مجهز به جعبه دنده دستی 6 سرعته بوده و خبری از حالت اتوماتیک در آن نیست.

با این حال اگر تمام قدرت های دنیا دست به دست هم دهند تا خودرویی مناسب تولید شود اما لبخند بر لبان مشتریان ننشیند هیچ ارزشی ندارد. طراحان اپل با آگاهی از این موضوع تلاش کرده اند تا محصول جدیدشان ساختاری آیرودینامیک و جذاب داشته باشد که به نظر می رسد در این مسیر تا حد زیادی نیز موفق بوده اند.

اپل این خودرو را برای نمایشگاه خودروی ژنو که قرار است در هفته های آتی برگزار شود آماده می کند.

 

اخبار - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------