پیشرفته ترین تجهیزات اداری برای خانه ساخته شد



خانه ساختن,جدیدترین تجهیزات  خانه ساختن,اخبار

 یک شرکت فناوری در کبک کانادا تجهیزاتی در قالب " اداره در خانه" ارائه کرده تا به عنوان یک ایستگاه کاری رایانه ای فضای کاری را در خانه شبیه سازی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تجهیزات "اداره در خانه" به یک مرکز کنترل لمسی، سه صفحه ال ایی دی 27 اینچی و یک سیستم تصفیه هوا برای کنترل گرما مجهز است.

آزمایشگاه MWE مستقر در کبک کانادا این تجهیزات را یک ایستگاه کاری رایانه ای توصیف کرده است که مجهز به برنامه های کاربردی بسیاری است.

 خانه ساختن,جدیدترین تجهیزات  خانه ساختن,اخبار

 طراحان اعتقاد دارند که استفاده از این تجهیزات نوعی آرامش خاطر برای کاربر فراهم می کند چرا که به همه امکانات اداره در خانه یا هرکجا که صندلی خود را مستقر کرده دسترسی خواهند داشت

سازنده مدعی شده است که این تجهیزات که از آن با عنوان " امپراطور 200" یاد می کند پیشرفته ترین تجهیزات اداره در خانه است.

قالبهای قابل تنظیم آلومینیومی یک صندلی از چرم ایتالیایی را دربرگرفته که به کاربر امکان چرخیدن یا لم دادن هنگام کارکردن را می دهد به این معنا که کاربر هرگز کمر دردی که پس از ساعتها نشستن روی صندلی اداری نصیب هر کارمندی می شود را تجربه نخواهد کرد.

  خانه ساختن,جدیدترین تجهیزات  خانه ساختن,اخبار

 نسخه ارزان تر امپراطور درحال حاضر مورد استفاده نیروی دریایی آمریکا و شرکتهایی چون مایکروسافت قرار دارد

این شرکت امیدوار است که بتواند سرمایه گذاران بیشتری جذب کند تا این تجهزات اداری برای منزل را به صورت تجاری وارد بازار کند.

مدل امپراطور 200 با قیمت 49150 دلار به فروش می رسد. در میان مدلهای ارائه شده امپراطور 1510 با قیمت 5950 دلار عرضه می شود. اما همانطور که از قیمت بر می آید مدل 1510 فاقد برخی از ویژگیهایی است که مدل گران قیمت از آن برخوردار شده است.

منبع:mehrnews.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------