این ۴ دانشجوی چینی، ۲۰۰روز در یک ساختمان فولادی زندگی می‌کنند تا فضانورد شوند!



  اخبار علمی ,خبرهای علمی ,فضا

چهار دانشجوی چینی برای مدت 200 روز در یک بنای فولادی مهر و موم شده زندگی کردند تا پیش از برنامه چین برای انسان به فضا در سال 2036 نحوه زندگی کردن در فضا را یاد بگیرند.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ آنها به داخل قصر ماهتابی می‌روند، چیزی شبیه کره ماه، برای 200 روز آینده زندگی‌شان را پشت درهای فلزی و فضای مهر و موم شده می‌گذارند، بدون نور خورشید، متکی بر خود.

  اخبار علمی ,خبرهای علمی ,فضا

شاید همه اینها را قبول کرده‌اند چون قرار است در آینده فضانورد شوند. این دانشجوهای چینی به عنوان نمونه‌های انسانی آزمایشی سخت و طولانی مدت را در پیش دارند هر چند می‌گویند از این بابت خوشحال هستند چون به هدفشان نزدیک خواهند شد.

 

چهار دانشجوی چینی برای مدت 200 روز در یک بنای فولادی مهر و موم شده زندگی می‌کنند تا پیش از برنامه چین برای اعزام انسان به فضا در سال 2036 نحوه زندگی کردن در فضا را یاد بگیرند.

 

این دانش‌آموزان روز یکشنبه وارد این بنای فولادی شدند تا 200 روز آینده را آنجا بگذراند. آنها بخشی از پروژه‌ای با هدف اکوسیستم متکی بر خود و بدون کمک گرفتن از عوامل بیرونی هستند. همچنین آنها مورد آزمایش زندگی بدون خورشید قرار می‌گیرند.

 

شی جینگ پینگ، رییس جمهور چین برنامه‌ای دارد تا در طی آن تا سال 2036 فضانوردانی را به کره ماه بفرستد.

 

این چهار دانشجوی از دانشگاه پکن در بنایی فلزی در حومه پایتخت چین قرار می‌گیرند تا بازیافت هر چیزی را از گیاهانی که با ادرار انسان رشد می‌کنند مورد آزمایش قرار دهند.

  اخبار علمی ,خبرهای علمی ,فضا

این 4 دانشجو می‌گویند: بابت اینکه می‌خواهند به عنوان نمونه‌های انسانی مورد آزمایش قرار بگیرند خوشحال هستند بخصوص اگر اینکار آنها را به هدف‌شان که تبدیل شدن به فضانورد است نزدیک می‌کند.

 

لیو گوانگویی دانشجوی دکترای دانشگاه پکن می‌گوید "من چیزهای خیلی زیادی به دست می‌آورم، این واقعا یک تجربه متفاوت در زندگی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------