"دایره" محدود کننده استفاده کودکان از اینترنت



  اخبارعلمی,خبرهای  علمی , اینترنت

اگر احساس می‌کنید که استفاده کودکانتان از اینترنت زیاد و غیرقابل کنترل شده می‌توانید از "سِرکِل" به عنوان راه حل مشکلتان استفاده کنید.

 به گزارش ایسنا و به نقل از میرور، روش‌های مختلفی برای محافظت از خانواده در برابر اعتیاد به اینترنت و جلوگیری از آثار منفی آن وجو دارد.

 

"سرکل"(Circle) به معنی دایره، محصول جدیدی است که راحتی و کنترل را بدون نیاز به نصب نرم افزار روی هر دستگاه به طور همزمان فراهم می‌کند.

 

این دستگاه تنها با قیمت 99 دلار و برخلاف دیگر سرویس‌ها بدون هزینه اشتراک ماهیانه به فروش می‌رسد.

 

  اخبارعلمی,خبرهای  علمی , اینترنت

 

هنگامی که "سرکل" را روشن می‌کنید، به شبکه wifi شما متصل می‌شود. سپس شما می‌توانید هر دستگاهی که به شبکه خانگی شما متصل است را با "سرکل" شناسایی کرده و استفاده هر دستگاه را مشخص یا محدود کنید.

 

نرم افزار ios این دستگاه گزارشی از فعالیت‌های کودکان در اینترنت را به شما می‌دهد و شما را قادر می‌سازد که برای استفاده از سایت‌های مشخص مانند یوتیوب، اسنپ‌چت یا بازی‌های آنلاین و حتی استفاده از کنسول‌های بازی، محدودیت زمان ایجاد کنید.

 

این بدان معنی است که وقتی محدودیت زمانی استفاده کودک از یک سایت یا بازی خاص تمام می‌شود حتی در صورتی که مثلا از تبلت به سراغ کنسول بازی برود هم دیگر نخواهد توانست آن بازی را ادامه دهد.

 

در کل "سرکل" هر کاری که بچه‌ها در اینترنت می‌کنند به شما گزارش داده و می‌تواند آن را محدود یا مسدود کند. ضمن اینکه کار با نرم افزار "سرکل" آسان بوده و اجازه محدود کردن یا مسدودسازی هر دستگاهی که به شبکه خانگی شما وصل است را می‌دهد.

 

  اخبارعلمی,خبرهای  علمی , اینترنت

 

سیستم همگام سازی "سرکل" هم بسیار کارامد است. به طوری که به راحتی با ساعت‌های هوشمند مطابقت پیدا کرده و قابل تنظیم است. بدین صورت می‌توان همه کارهای اعمال محدودیت را تنها با استفاده از یک ساعت هوشمند انجام داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------