مرسدس بنز اولین قطعه تمام فلزی استاندارد را با پرینتر سه بعدی تولید کرد/قدم مهم در لوازم‌ یدکی



برای اولین بار مرسدس بنز توانست یک قطعه فلزی را با تمامی استانداردها لازم با استفاده از چاپ سه بعدی تولید کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پدال،معمولاً پرینترهای سه‌بعدی تنها قادر هستند اشیایی را از پلاستیک نازک تولید کنند اما مرسدس بنز در ابتدا قطعات پرینت را از آلومینیوم گرفته و سپس فرایندهای تولید آن را به منظور خلق کاور ترموستات برای خودروهای کامیون و یونیماگ بهبود بخشد.

 

  اخبارعلمی ,خبرهای  علمی,قطعه فلزی

 

بخش کامیون‌های مرسدس بنز ادعا می‌کند این اولین باری است که پرینت سه‌بعدی فلزی از یک قطعه در دسترس عموم قرار داشته و نشان دهنده تکنولوژی فوق‌العاده برای قطعاتی بوده که تحویل آن‌ها به تعویق افتاده است.

 

این خودروساز در بیانیه‌ای گفته که پرینت سه‌بعدی مزیت‌های زیادی داشته که از آن جمله می‌توان به این حقیقت ساده اشاره کرد که قطعات را می توان با فشار یک دکمه و در هر تعدادی تولید کرد.

 

مدیر بخش بازاریابی و عملیات کامیون‌های مرسدس بنز گفته است:در دسترس بودن قطعات یدکی در زمان سرویس‌ها برای مشتریان امری حیاتی است و اهمیتی ندارد که سن کامیون چقدر باشد یا اینکه در چه مکانی سرویس شود. این موضوع باعث افزایش ارزش تکنولوژی پرینت سه‌بعدی می‌شود زیرا به‌طور قابل‌توجهی باعث افزایش سرعت و انعطاف مخصوصاً در زمان تولید قطعات یدکی مخصوص می‌شود. این موضوع باعث ایجاد امکانات کاملاً جدید برای ما شده تا بتوانیم قطعات را به سرعت و با بهای جذاب در دسترس مشتریان عزیز قرار دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------