هوش مصنوعی؛ مربی سخنوری شما



   اخبارعلمی ,خبرهای علمی ,مربی سخنوری

"وکالیتیکس" نام برنامه‌ای است که زبان بدن شما را تجزیه و تحلیل می‌کند تا شما را به سخنران بهتری تبدیل کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تک کرانچ، "وکالیتیکس" (Vocalytics) یکی از چندین پروژه‌ای است که آخر هفته گذشته در نمایشگاه " Disrupt SF" معرفی شد. این برنامه ساخته شده تا شما را به سخنران بهتری تبدیل کند.

 

این برنامه با استفاده از یادگیری ماشین با تجزیه و تحلیل فیلم‌های سخنرانی‌هایتان به شما بازخوردی از زبان بدنتان می‌دهد.

 

تیم سازنده، سیستم را برای دنبال کردن نحوه حرکات و موقعیت دست‌ها آموزش داده‌اند، اما قصد دارند که این پروژه را گسترش دهند تا سیستم به حالات چشم‌ها، حرکت اجزای صورت و سایر حرکات غیر کلامی نیز نگاه کند.

 

هدف نهایی "وکالیتیکس"، که توسط "دنیش دامانی" و "پاریتوش گوپتا" ساخته شده، ساختن یک هوش مصنوعی است که بتواند به شما در مورد زبان بدنتان بازخوردی ارائه دهد که در مقایسه با چیزی که شما از یک مربی حرفه‌ای دریافت می‌کنید، تفاوتی نداشته باشد.

 

یک جلسه آموزش معمولی سخنوری با یک مربی انسانی، به طور کلی شامل یک تحلیل عمیق از عملکرد قبلی شما است که تجزیه و تحلیل زبان بدن شما همیشه بخشی از آن است.

 

این تیم از مجموعه داده‌های "مایکروسافت" برای آموزش الگوریتم برنامه استفاده کرد و "دامانی" می‌گوید: این اولین بار است که این داده‌ها برای این نوع برنامه‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، "وکالیکتیکس" از دو ابزار "فیسبوک" به نام‌های "the Caffe deep learning framework" و " React.js library " استفاده کرد.

 

چیزی که "وکالیکتیکس" نمی‌تواند انجام دهد، نقد سخنان و جملات به کار گرفته شده در سخنرانی شماست. اما اغلب اوقات، این زبان بدن شماست که در هر صورت از بقیه عملکرد شما متمایزتر است.

 

با این حال، خبر خوب این است که یک برنامه مبتنی بر هوش مصنوعی دیگر نیز در این نمایشگاه معرفی شد که در حقیقت سخنان و جملات سخنرانی شما را آنالیز می‌کند.

 

سازندگان با یکپارچه کردن این دو برنامه با هم، یک برنامه کامل آموزش سخنرانی را ارائه کردند که در حال حاضر در "app store" قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک برای سیستم‌ عامل اندروید هم فراهم خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------