صفحه نمایشهای قابل انعطاف غیرشکستنی رونمایی می‌شود



صفحه نمایشهای قابل انعطاف غیرشکستنی

   شرکت کره ای ال جی در نظر دارد از صفحه نمایشهای 5 اینچی خود که با ویژگی انعطاف پذیر و غیرقابل شکستن ساخته شده در نمایشگاه سالانه انجمن اطلاعات صفحه نمایش کانادا رونمایی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت ال جی در نمایشگاه انجمن اطلاعات صفحه نمایش ونکور کانادا امسال که از امروز 21 می برگزار شده و تا 23 می ادامه دارد، جدا از پنلهای قابل انعطاف و غیرقابل شکستن، از  OLEDهای 55 اینچی خود که دارای انحنا است و براساس فناوری WRGB OLED ساخته شده نیز رونمایی کند.

تلویزیونهای منحی او ال ایی دی ال جی با صفحه نمایش 55 اینچی یا به طور دقیق 54.6 اینچی با لبه هایی که رو به جلو از چپ و راست منحی است ارائه کننده تجربه تماشای غرق شدن در فیلم است.

 صفحه نمایشهای قابل انعطاف غیرشکستنی

 شرکت کره جنوبی ال جی که یک شرکت چند ملیتی محسوب می شود اخیرا پنلهای پلاستیکی OLED قابل انعطاف و غیرقابل شکست خود را با اندازه 5 اینچ برای پلتفورم تلفنهای همراه نمایش داده است.

علاوه براین، ال جی درنظر دارد از پنلهای ال سی دی اچ دی هفت و پنج اینچی که براساس فناوری Oxide TFT ساخته شده نیز رونمایی کند. این محصولات که به عنوان فناوری نسل آینده TFT محسوب می شوند ارائه کننده شفافیت بالا و مصرف انرژی پایین است.

پنلهای اچ دی 5 اینچی ال جی دارای حلقه های شیاردار یک میلیمتری است که تولید بدون حاشیه تلفنهای همراه را تسهیل کرده و موجب می شود که دستگاه گرمای بیشتری از خود ساطع کند.

پنلهای ال سی دی اچ دی مجهز به فناوری لمسی است که موجب می شود که در نتیجه عملکرد لمسی در محصولات سبک و باریک میسر می شود.

منبع:mehrnews.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------