تصاویری از جدیدترین دوچرخه الکتریکی تاشو



اخبار , اخبار علمی,تصاویری از دوچرخه های تاشو,دوچرخه الکتریکی تاشو

 

اخبار علمی - تصاویری از جدیدترین دوچرخه الکتریکی تاشو/ دوچرخه ای مجهز به اینترنت

مخترعان انگلیسی دوچرخه الکتریکی تاشویی را تولید کرده اند که نه تنها انقلابی در دوچرخه های قدیمی به وجود آورده بلکه با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است.

آلودگی هوا، یکی از ارمغان های عصر مدرنیته است که در دهه های اخیر کشورهای صنعتی و پیشرفته بسیاری را با این معضل مواجه کرده است. تاکنون راه حل های متفاوت و بسیاری علیه آلودگی هوا اتخاذ شده اما کمتر راه حلی توانسته بازخورد مناسب را داشته باشد.

یکی از راه حل هایی که می تواند از آلودگی هوا بکاهد، استفاده از وسایل نقلیه سبز یا سوخت های پاک است. به همین دلیل خودروسازان بسیاری به سمت ساخت خودروهای برقی و هیبریدی روی آورده اند. علاوه بر خودروهای برقی، دوچرخه های برقی نیز به بازار آمده اند تا مخاطبان قدیمی خود را از دست ندهند. دوچرخه، یکی از وسایل نقلیه قدیمی است که از سال های دور مخاطبان بسیاری داشته و اکنون پس از سال ها بازهم افراد بسیاری از دوچرخه برای رفت و آمد استفاده می کنند.


اکنون دوچرخه های برقی به بازار آمده اند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را به سوی خود جلب کنند.

اخبار , اخبار علمی,تصاویری از دوچرخه های تاشو,دوچرخه الکتریکی تاشو


مخترعان انگلیسی دوچرخه متفاوتی را طراحی کرده اند که علاوه بر برقی بودن، قابلیت های دیگری مانند تاشدن را نیز داراست. "مارسین پیاتکووسکی"، سازنده این دوچرخه می گوید:" افراد زیادی تمایل دارند تا برای رفتن به سرکار یا حتی انجام فعالیت های مهم اجتماعی از دوچرخه استفاده کنند اما به دلیل اینکه با رکاب زدن های پیاپی امکان عرق کردن یا خستگی وجود دارد، ترجیح می دهند دوچرخه سواری را به زمان اوقات فراغت یا تفریح خود موکول کنند اما با این دوچرخه جدید مصرف کنندگان نه تنها خسته نمی شوند بلکه در هزینه های رفت و آمد نیز صرفه جویی شده و می توانند به موقع سر کار خود حاضر شوند."

اخبار , اخبار علمی,تصاویری از دوچرخه های تاشو,دوچرخه الکتریکی تاشو


پس برای اینکه بتوان با این دوچرخه به مکان های مختلف دسترسی داشت، تصمیم گرفتم تا امکانات دیگری مانند تاشو بودن را به آن اضافه کنم تا در مواقعی که شخص می خواهد وارد مترو یا اتوبوس شود، دیگر مشکلی برای حمل دوچرخه نداشته باشد و به سادگی بتواند دوچرخه را تا کرده و به یک جسم کوچک تبدیل کند.

اخبار , اخبار علمی,تصاویری از دوچرخه های تاشو,دوچرخه الکتریکی تاشو


ترمزهای این دوچرخه هیدرولیک بوده و از یک باتری لیتیوم و همینطور از پوشش آلومینیومی ساخته شده است. این دوچرخه می تواند بیش از 20 مایل را تنها با یک باتری شارژ شده بپیماید. این دوچرخه دارای قابلیت های ویژه ای است که آن را از سایر دوچرخه ها متمایز می کند. برای مثال، دارای سیستمی است که می تواند به اسمارت فون یا تلفن همراه وصل شده و از نقشه گوگل، جی.پی.اس، سرعت سنج یا حتی میزان کالری سوزانده شده مصرف کننده را نیز به نمایش بگذارد.

سازنده این دوچرخه الکترویکی تاشو می گوید:" از این دوچرخه تاکنون 4500 عدد سفارش داده شده و با قیمت پیشنهادی 2500 دلار فروخته خواهد شد.

 

اخبار علمی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------