خودروی تاشو +عکس



خودروی تاشو +عکس

خودروهایی که در سطح طرح هستند همگی از ویژیگی های خاصی بهره می برند که بودن آن ها می تواند رانندگی را لذت بخش و مفرح تر کند. این امکانات هر کدام می توانند در بخش خاصی از رانندگی در اختیار شما قرار بگیرند.

 پیدا کردن جای پارک یکی از بزرگترین مشکلاتی است که این روزها بیشتر رانندگان در دنیا به آن دچار هستند. همیشه پیدا کردن محلی برای پارک کردن خودرو آن هم در خیابان های شلوغ بسیار سخت است و گاهی راننده ها را از کاری که قصد انجامش را داشتند منصرف می کند.

 

خودروی تاشو,تصاویر خودروی تاشو,خودروی الکتریکی تاشو

 

گروه خودروسازی کره ای "KAIST"  در آخرین طرح خود پیدا کردن جای پارک و داشتن خودرویی با این ویژگی را در دستور کار خود قرار دادند. آن ها با طراحی "آرمادیلو-تی" اعتقاد دارند که توانسته اند خودرویی تولید کنند که به راحتی پارک می شود.
این خودروی الکتریکی دارای قابلیتی است که به آن اجازه می دهد از وسط به دونیم تبدیل شده و قسمت انتهایی آن تا شود. این قابلیت باعث می شود تا خودرو به نصف فضایی اشغال شده در حالت اصلی تبدیل شده و در هر نقطه ای می توان آن را پارک کرد.

 

خودروی تاشو,تصاویر خودروی تاشو,خودروی الکتریکی تاشو

 

قسمت انتهایی این خودرو دارای لولاهایی است که باعث می شود از حالت اصلی خارج شده و روی سقف قسمت جلویی قرار بگیرد. طرح های این خودرو در کره به تایید رسیده و شعبه آمریکایی این شرکت نیز نمونه هایی را از آن ساخته است.
این خودرو دارای دو صندلی و 4 چرخ است همچنین طول آن نیز 5 متر است که بعد از تا شدن به 1.3 متر تبدیل می شود. این بدین معنی است که به جای یک خودرو 3 خودرو می تواند در یک جای پارک قرار بگیرد. سقف سرعت این خودرو 60 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است..../yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------