"چند راهی" برق برای آینده +عکس



"چند راهی" برق برای آینده +عکس
"یولجاه لی" یک مهندس برق است که به تازگی دستگاهی جدید برای حل مشکلات چند راهی ها ساخته است که می تواند در خانه کمک به سزایی کند.

"چند راهی" برق یکی از وسیله های پرکاربرد در صنعت و حتی در خانه است که با استفاده از آن می توانید تعداد بیشتری از دستگاه های برقی را به یک پریز متصل کنید. اما این چندراهی ها مشکلاتی نیز دارند که باید برطرف شود.

یکی از مشکلات اساسی در چند راهی ها این است که گاهی اوقات همه پریزها به جز یکی در میان آن ها پر هستند و شما تنها می توانید از آن استفاده کنید ولی دو شاخه ای دارید که در این نقطه جا نمی شود و نمی توانید از "چندراهی" استفاده کنید و مشکل دیگر نیز همیشه روشن بودن آن هاست که مصرف برق را افزایش می دهد.

چندراهی برق, اختراعات جدید, مهندس برق

"یولجاه لی" یک مهندس برق است که به تازگی دستگاهی جدید برای حل این مشکلات ساخته است. این دستگاه پریزهایی دارد که همه بر روی یک نوار مغناطیسی سوار شده اند و شما می توانید آن را به هر طرف که می خواهید بکشید تا فضا برای آداپتورهای بزرگ در میان چندین دوشاخه باز کنید.

این دستگاه همچنین زمانی که دوشاخه ای در آن نباشد برق را قطع می کند تا هزینه اضافی برای شما نباشد همچنین برق را همیشه به آن قسمتی می رساند که دوشاخه قرار دارد از این رو برای صرفه جویی وسیله ای بسیار مناسب است. این وسیله اوایل امسال برنده مسابقات بین المللی شده است.

چندراهی برق, اختراعات جدید, مهندس برق

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------