بالون غول‌آسا توریست‌ها را به فضا می‌برد + تصاویر



اخبارعلمی - بالون غول‌آسا توریست‌ها را به فضا می‌برد + تصاویر

یک بالون شگفت‌انگیز گوی رقابت را از هواپیماهای فوق سریع و گرانقیمت دزدیده به یک ابزار شگفت‌انگیز برای سفر به فضا مبدل گشته است.

رییس شرکت هواپیمایی ویرجینیا اعلام نموده که یک رقیب بسیار سرسخت در زمینه راه‌اندازی پروازهای توریستی به فضا برای گردشگران پیدا نموده است.

اخبار,اخبارعلمی ,بالون غول‌آسا

گفتنی است، براساس جدیدترین گزارش‌ها، شرکت آریزونا در نظر دارد در آینده نزدیک بالون ابداعی خود برای حمل و نقل مسافران به لبه اتمسفر زمین را راه‌اندازی نماید.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، براساس این ادعا قرار است اولین پرواز این بالون در سال 2016 صورت گیرد و قیمت بلیت آن برای هر مسافر حدود 75 هزار دلار خواهد بود که این رقم یک سوم قیمت بلیت شرکت هواپیمایی ویرجینیا است.

اخبار,اخبارعلمی ,بالون غول‌آسا

قرار است در این سفر هیجان انگیز مشتریان به مدت دو ساعت پرواز برفراز جو زمین داشته باشند و حتی شرایطی مانند خلا را تجربه نمایند.

شرکت ویرجینیا اعلام نموده که سفر با هواپیمای ساخت این کشورها قیمت 250 هزار دلار خواهد بود و چند سال آینده این پروژه اجرایی خواهد شد.

اخبار,اخبارعلمی ,بالون غول‌آسا

در حال حاضر شرکت‌های سازنده هواپیمای زیادی در دنیا در حال رقابت‌ برسد، تولید اولین وسیله سفر به فضا برای مسافران توریستی هستند.

اخبار,اخبارعلمی ,بالون غول‌آسا

کارشناسان ادعا می‌کنند، مسافرت به فضا یک منبع درآمدی منحصر به فرد در آینده شرکت‌های بزرگ خواهد بود.

اخبارعلمی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------