تصاویر احتمالی گجتهایی که ماه آینده معرفی می شوند



تصاویر احتمالی گجتهایی که ماه آینده معرفی می شوند

شرکت سامسونگ الکترونیک و سونی به عنوان دو شرکت بزرگ فناوری آسیایی قصد دارند دستگاه های جدید خود را ماه آینده پیش از زمان معرفی آی فنها و آی پدهای جدید اپل رونمایی کنند.

 

خصوصیات ساعت هوشمند سامسونگ, تصویر تلفن هوشمند جدید سونی

 

ساعت مچی هوشمند سامسونگ که به آن گلکسی گیر گفته می شود و دربرگیرنده ویژگیهای یک تلفن هوشمند است به همراه گلکسی نت 3 روز 4 سپتامبر( 12 شهریورماه) رونمایی می شود.

آخرین تلفن اکسپریا سونی که دارای حسگرهای تصویربرداری تلویزیونها و دوربینهای سونی خواهد بود نیز همان روز رونمایی خواهد شد.

جدا از گلکسی گیر و گلکسی نت 3 شرکت کره جنوبی سامسونگ در نظر دارد امسال دست کم دو دستگاه دیگر را نیز رونمایی کند که یکی از آنها با سیستم عامل تایزن کار می کند.

 

خصوصیات ساعت هوشمند سامسونگ, تصویر تلفن هوشمند جدید سونی
تصویر فرضی از ساعت هوشمند سامسونگ


سامسونگ و سونی تلاش می کنند که نه تنها دستگاه های خود را برای فصل خرید وارد بازار کنند، بلکه از اپل هم پیشی بگیرند. اپل امسال دستگاه جدیدی معرفی نکرده است اما قصد دارد طی مراسمی در تاریخ 10 سپتامبر ( 19 شهریور) نسخه های جدید آی فن و آی پد خود را رونمایی کند.

جیمز سانگ تحلیل گر شرکت امنیتی دائووو در سئول گفت: برای سامسونگ معرفی محصولات پیش از اپل معنا دار است،  معرفی محصولات پیش از اپل برای هر دو شرکت سامسونگ و سونی یک برگ برنده محسوب می شود.

رونمایی محصولات سامسونگ و سونی برای دو روز پیش از نمایشگاه الکترونیک برلین برنامه ریزی شده است.

اپل تحت مدیریت استیوجابز بنیانگذار خود استانداردی را برای معرفی محصولاتش معرفی کرد که اکنون در زمان تیم کوک نیز ادامه یافته است. معرفی دستگاه های جدید این شرکت توجه رسانه های جهانی را به خود جلب می کند.

سامسونگ نیز تلاش کرده است که رویه ای مشابه را دنبال کند، این شرکت در ماه مارس گذشته وقتی که گلکسی S4 را در سالن رادیو سیتی موزیک هال نیویورک معرفی کرد، تصاویر زنده برنامه را به صفحات پخش ویدئو در میدان تایمز نیز ارسال کرد.

این شرکت درحال حاضر به عنوان بزرگترین شرکت فناوری آسیا درحال رقابت با سونی و سایر رقبا است تا بتواند صنعت جدیدی از دستگاه های پوشیدنی عرضه کند تا نیازهای فناورانه کاربران خود را برطرف کند. انتظار می رود صنعت ساعت امسال فروش 60 میلیارددلاری داشته باشد.

دستگاه جدید سونی که با اسم رمز هونامی ساخته شده دربرگیرنده فناوری تصویربرداری بوده که برای دوربینها و تلویزیونهای دارای کیفیت بالا ساخته شده است.

 

خصوصیات ساعت هوشمند سامسونگ, تصویر تلفن هوشمند جدید سونی
تصویر فرضی تلفن هوشمند جدید سونی


این شرکت مستقر در توکیو برای به دام انداختن مشتریان اپل و سامسونگ از تراشه های ارتقا تصویر " X-Reality" استفاده می کند که برای تلویزیونها و حسگرهای دوربینهای سایبر شات درنظر گرفته شده است.

در میان تمام اطلاعاتی که به نقل از منابع آگاه درباره سونی و سامسونگ منتشر شده جدیدترین گزارشهای غیر رسمی از شرکت اپل حاکی از ارائه نسخه طلایی از آی فن است.

براساس اظهارات مینگ چی کوو تحلیلگر کی جی آی نسخه جدید آی فن که احتمالا 5s نامیده می شود به رنگ طلایی عرضه می شود.

 

خصوصیات ساعت هوشمند سامسونگ, تصویر تلفن هوشمند جدید سونی
تصویر گرافیکی از آی فن طلایی


تاکنون چندین منبع موثق تأیید کرده اند که آی فن طلایی هم به آی فن های بازار افزوده خواهد شد. این انتخاب سومین رنگ از گزینه های مختلف انتخاب رنگ برای آی فن خواهد بود.

mehrnews.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------