شادترین شرکت‌های تکنولوژی



دنیای اقتصاد- شرکت‌های تکنولوژی به خاطر ماهیت به روز و مدرن‌شان که روندی رو به رشد را برای آنها به همراه می‌آورد، همیشه مکان‌هایی جذاب برای کار به حساب می‌آیند.
درآمد مناسب و حقوق‌های پرداختی نسبتا بالای این شرکت‌ها به کارمندانش می‌تواند توجه هر جویای کار را به خودش جلب کند. این در حالی است که فضای کاری این شرکت‌ها معمولا به خاطر نوآوری و خلاقیت مدیران آنها جالب و متفاوت هستند و همین موضوع این محیط‌های کاری را شادتر می‌کند. در همین راستا مجله آنلاین CareerBliss به تازگی فهرستی از شادترین شرکت‌های تکنولوژی را منتشر کرده است. بعضی از این شرکت‌ها قدیمی و شناخته شده بوده و بعضی از آنها جدید و نوظهور هستند. این فهرست عبارت است از:

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 10- AMD: یکی از تولیدکنندگان بزرگ تراشه‌ها و پردازنده‌های کامپیوتری و گرافیکی در دنیادر منطقه سانی ویل کالیفرنیا واقع شده است. این شرکت در زمینه طراحی و تولید پردازنده، مادربورد و انواع قطعات کامپیوتری فعالیت می‌کند. سابقه فعالیت این شرکت و ساختار مدیریتی آن به گونه‌ای است که کمتر می‌توان حدس زد یکی از شادترین شرکت‌های تکنولوژی در جهان باشد. متوسط حقوق دریافتی کارمندان این شرکت سالانه 84000 دلار است و امتیاز شادی در این شرکت از حداکثر 5، برابر 93/3 است.

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 
9- HCL Technologies: یک شرکت هندی که در زمینه IT فعالیت می‌کند و ارائه کننده سرویس‌های برون سپاری، برون سپاری فرآیند‌های تجاری و سازمانی و خدمات زیرساختی است. این شرکت هندی یکی از شادترین شرکت‌های تکنولوژی در جهان است که به این ترتیب میان نام‌های بزرگان این حوزه قرار گرفته است. میانگین حقوق سالانه کارمندان این شرکت 65000 دلار بوده و امتیاز شادی این شرکت از حداکثر 5 برابر 95/3 است.

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 8- Yahoo: یکی از تکیه‌گاه‌های قدیمی و بزرگ دنیای تکنولوژی که بیشتر به خاطر وب سایتش و البته این روزها مدیر عامل خبرساز آن «ماریسا مایر» شناخته می‌شود. تصمیم اخیر مایر برای مخالفت با کارمندانی که در خانه وظایف خود را انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که او اصرار دارد محیط شاد و جالب را برای کار در این شرکت ایجاد کند. متوسط حقوق سالانه دریافتی کارمندان این شرکت 87000 دلار بوده و امتیاز شادی این شرکت 98/3 از حداکثر 5 امتیاز است.

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 7- Unisys: این شرکت در حوزه‌های مختلف IT فعالیت می‌کند و انواع خدمات مربوط به فناوری اطلاعات را در دنیا ارائه می‌کند که بهبود کارآیی و امنیت دیتا سنترها، کمک به پشتیبانی از مشتریان و مدرن‌سازی برنامه‌های کاربردی محیط کار، از جمله آنهاست. کارمندان این شرکت به صورت متوسط سالانه 70000 دلار حقوق دریافت می‌کنند و امتیاز شادی آن از حداکثر 5 امتیاز برابر 4 است.

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 6- Intel: نامی شناخته شده و بزرگ‌ترین تولیدکننده پردازنده در جهان که هر نوع پردازنده‌ای را برای دستگاه‌های دیجیتال مختلف تولید می‌کند. این شرکت از ارزشمندترین شرکت‌های فعال در بخش پردازنده‌های نیمه رسانا به حساب می‌آید. حالا این شرکت یکی از شادترین شرکت‌های حاضر در سیلیکون ولی است. متوسط حقوق سالانه دریافتی کارمندان این شرکت برابر 75000 دلار است و امتیاز شادی آن از حداکثر 5 امتیاز، برابر 04/4 است.

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 
5-EMC Crop: یکی از شرکت‌های فعال و شناخته شده در زمینه ذخیره داده در فضای ابری و مجازی سازی است که همزمان با ارائه خدمات به شرکت‌های کوچک‌تر، در میان شرکت‌های بزرگ فهرست پانصد شرکت Fortune هم هست. متوسط حقوق دریافتی سالانه کارمندان این شرکت برابر 87000 دلار بوده و امتیاز شادی آن 07/4 از حداکثر 5 امتیاز است.

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 4- Google: تقریبا همه می‌دانند که گوگل با آن اتاق‌ها و وسایل رنگارنگ یکی از شادترین شرکت‌های جهان است. غذای رایگان، اسکوتر سواری، سرسره، زمین بازی و البته دفاتر کار راحت و زیبا همه چیزهایی است که بسیاری از ما آرزوی آنها را داریم. مدیران گوگل به دنبال جذب افراد خاص هستند و آدم‌های خاص، محیط کار خاصی هم می‌طلبند. متوسط حقوق سالانه کارمندان گوگل 72000 دلار است و امتیاز شادی آن از حداکثر 5 امتیاز برابر 10/4 است.

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 3- Avaya: یکی از ارائه‌کنندگان جهانی سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی برای شرکت‌های تجاری است که خدمات مربوط به توسعه شبکه‌ها و مراکز تماس را ارائه می‌کند. متوسط حقوق دریافتی سالانه کارمندان این شرکت برابر 87000 دلار است و امتیاز شادی آنها از حداکثر 5 امتیاز برابر 12/4 است.

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 2- Texas Instrument: یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تراشه‌های مجتمع که شایعاتی درباره فروش کسب و کار تولید چیپ‌های OMAP آن به آمازون هم مدتی پیش شنیده شد. این شرکت سابقه طولانی در تولید ماشین حساب‌های مهندسی دارد و علاوه بر پردازنده، در زمینه تولید انواع آمپلی فایر، رادیو، ساعت و تایمر، تبدیل کننده‌های دیجیتال و سنسورهای مختلف فعالیت می‌کند. حقوق سالانه دریافتی کارمندان این شرکت به صورت متوسط برابر 74000 دلار بوده و امتیاز شادی آنها از حداکثر 5 امتیاز برابر 14/4 است.

 شادترین شرکت‌های تکنولوژی,اخبار,اخبار علمی

 1- Intuit: اینکه یک شرکت فعال در زمینه نرم‌افزارهای محاسبه مالیات شادترین شرکت تکنولوژی جهان باشد، کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما گویا این موضوع واقعیت دارد و کارمندان Intuit از کار در آن بسیار راضی هستند. متوسط حقوق سالانه دریافتی این کارمندان برابر 77000 دلار بوده و امتیاز شادی آنها از حداکثر 5 امتیاز برابر 27/4 است.

منبع:donya-e-eqtesad.com

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------