دختری 16 ساله که بدون چشم و بینی متولد شده است +عکس



دختری 16 ساله که بدون چشم و بینی متولد شده است +عکس

به گزارش پرداد به نقل از ای بی سی نیوز: اين دختر نوجوان امريکايي به صورت مادرزادي بدون چشم و بيني متولد شده است . او به زودي تحت عمل جراحي قرار خواهد گرفت که يک بيني واقعي به او اهدا خواهد کرد.

"کسيدي هوپر" اکنون 16 ساله است و سه عمل جراحي پيش رو دارد که با پيوند  مقداري از استخوان و غضروفهاي جمجمه اش قرار است براي او يک بيني بسازند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اين خبر باعث خوشحالي فراوان اين دختر شده است چرا که او براي اولين بار قادر خواهد بود با استفاده از بيني خودش بوها را استشمام کرده و نفس بکشد.

به گفته پزشکان قلب و مغز او در شرايط نرمال بوده و وي هيچ مشکل ديگري از نظر سلامت جسماني ندارد. او در سن 11 سالگي يک بار تحت عمل جراحي قرار گرفت و فرم صورتش تا حد امکان به حالت طبيعي نزديک شد . او ميگويد از اينکه قرار است مثل هر شخص ديگري داراي بيني شود بسيار خوشحال و هيجان زده است.

پزشک معالج او ميگويد مدت 5 سال است روي صورت او کار ميشود تا قضاي کافي براي استخوان بيني در صورت او ايجاد شود و اکنون آماده اين جراحي ميباشد.

مادر 42 ساله اين دختر ميگويد تمام هزينه هاي درمان و جراحي را خانواده او پرداخت کرده اند و بيمه هيچ کمکي در اين زمينه به خانواده آنها نکرده است.

او آرزو دارد روزي اجرا کننده برنامه هاي راديويي باشد . عوامل ايستگاه راديويي محل سکونت وي با دعوت از او براي اجراي يک برنامه يک ساعته سعي کردند اين آروزي دختر نوجوان را برآورده کنند./پرداد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------