اپل نرم افزارGoogle Voiceرا رد کرد.



اختراعات و اکتشافات

حالا دیگر می دانیم که برنامه Google Voice فعلا فقط در دو نسخه بلک بری و آندروید منتشر خواهد شد و کاربران آیفون نباید منتظر آن باشند. زیرا اپل برنامه ای را که گوگل شش هفته پیش به طور رسمی برای ارائه در فروشگاه نرم افزار اپل ارائه کرده بود، نپذیرفت و اجازه انتشار آن را نداد.

سخنگوی گوگل می گوید: «ما برنامه فشرده و سختی را برای ارائه نرم افزارهای گوگل بر روی تمامی پلتفرم های تلفن همراه (از قبیل آیفون) در دست انجام داریم. شرکت Apple برنامه ای را که گوگل شش هفته پیش بر روی سایت فروش برنامه اپل قرار داده بود تایید نکرد و اجازه انتشار آن را نداد. البته ما به تلاش خود جهت ارائه سرویس های مان به کاربران iPhone ادامه خواهیم داد.»

شاید مانند این سخنان را پنج روز پیش هم شنیده باشید! آنگاه که اپل اجازه انتشار نرم افزار Google Latitude را هم در فروشگاه نرم افزارش نداد. این شرکت با بهانه پیچیده بودن برنامه و نیاز به ارائه نسخه تحت وب آن، کاربران آیفون را از سرویس مکان یابی لاتیتود گوگل هم محروم کرد.

به نظر می رسد که باید منتظر نبرد سختی میان این دو شرکت بر سر ارائه خدمات شان باشیم. هرچند که گوگل همواره با مشکلات این چنینی روبرو است. هنوز زمان زیادی از شروع بحث میان گوگل و AT&T به دلیل امکان ارسال اس ام اس رایگان با Google Voice نمی گذرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------