موجودی عجیب که برای تولیدمثل جفت نر خود را می خورد (+عکس)



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

جانداران و حشرات جالبی وجود دارند که علاقه و عشق خود را از دردناک‌ترین و خطرناک‌ترین راه‌ها نشان می‌دهند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ بسیاری از حشرات و پستاندارن از راه‌های بسیار عجیب و جالب و در عین حال دردناک و خطرناک علاقه و عشق خود را به جفتشان نشان می‌دهند. در واقع، می‌توان گفت ابراز علاقه آن‌ها با جفتشان بسیار خطرناک و ماجراجویانه است و ممکن است قبل از تولیدمثل جفت خود را از بین ببرند.

 برخی از این جانداران حین ابراز علاقه به جفت خودشان ممکن است سبب مرگ او شوند و بر همین اساس اندام‌های تولید مثل جالبی دارند. برخی از این جانوران دارای اندام‌های جنسی نر و ماده هستند و از هر دو آن‌ها استفاده می‌کنند.

 در اینجا تصاویر این جاندارن جالب را برای شما به نمایش می‌گذرایم.


این گونه حشره حین نزدیکی و ابراز عشق به جفتشان آن را می‌خورند اما خوشبختانه در بسیاری موارد جفت نر می‌تواند از این مهلکه جان سالم به در برد. همان‌طور که در این تصویر می‌بینید در حال خوردن جفت خود است.

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 

شاید برایتان بسیار جالب باشد که این حلزون اندام جنسی ماده و نر را در بدن خود دارد. علاوه بر این در سطح بدن خود اندامی دارد که مانند دارت عمل کرده و حین ابراز علاقه به جفتش،‌این اندام دارت شکل را به سمت سر او پرتاپ می‌کند. در برخی موارد، این حلزون بیش از 3000 بار این کار را انجام می‌دهد تا به هدف برسد و موفق شود و جفت خود را بارور کند. این دارت مستقیم با سر جفت و بالای چشمش برخورد می‌کند.

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------