جراحی زیبایی مختصر فولکس‌واگن بیتل / تصاویر



اخبارعلمی,خبرهای علمی,فولکس‌واگن

فولکس‌واگن نمادین‌ترین خودروی خود را مورد فیس لیفت جزئی قرار داده که تمرکز اصلی آن بر تغییر سپر جلو بوده است.

به گزارش پدال، فولکس‌واگن نمادین‌ترین خودروی خود را مورد فیس لیفت جزئی قرار داده که تمرکز اصلی آن بر تغییر سپر جلو بوده است.البته در مدل اسپرت R-Line سپر جلو متفاوت با نسخه‌های معمولی خواهد بود. از دیگر تغییرات ظاهری بیتل 2017 نیز می‌توان چراغ‌های LED عقب و رینگ‌های جدید 17 اینچی را نام برد که در مدل R-Line از نوع 18 اینچی هستند. در داخل کابین نیز از رنگ‌های جدیدی استفاده‌شده است.

 

اخبارعلمی,خبرهای علمی,فولکس‌واگن

 

این تغییرات در هر دو نسخهٔ کوپه و کابریولت ایجادشده است و هر دو با سه موتور بنزینی و دو نمونهٔ دیزل با رنج قدرتی 105 تا 220 اسب بخار ارائه می‌شوند. قیمت بیتل های جدید تغییری نداشته و همانند گذشته مدل کوپهٔ پایه با پیشرانهٔ 1.2 لیتری TSI و 105 اسب بخار قدرت قیمتی معادل 18,375 یورو دارد که در مدل کابریولت به 22,880 دلار افزایش پیدا می‌کند؛ اما اگر خواهان مدل اسپرت R-Line 220 اسب بخاری باشید باید برای مدل کوپه 24,200 و برای کابریولت 28,550 یورو بپردازید.

 

اخبارعلمی,خبرهای علمی,فولکس‌واگن

 

هم‌اکنون امکان سفارش بیتل فیس لیفت 2017 وجود دارد اما برای خرید مدل R-Line باید تا اواسط ژوئن امسال (اوایل تیرماه) صبر کنید؛ بنابراین با این فیس لیفت تولید بیتل دست‌کم تا یکی دو سال آینده ادامه خواهد داشت هرچند که شایعاتی مبنی بر برنامهٔ فولکس‌واگن برای توقف تولید آن در سال 2018 منتشرشده است.

 

اخبارعلمی,خبرهای علمی,فولکس‌واگن

 

اخبارعلمی,خبرهای علمی,فولکس‌واگن

 

اخبارعلمی,خبرهای علمی,فولکس‌واگن

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------