اتاقی که درون چمدان جا می‌شود!



اخبارعلمی,خبرهای علمی,چمدان

بسیاری از افراد از وجود ربات‌ها و ابزارهای پیشرفته دیگری که ژاپن تولید می‌کند اطلاع دارند ولی تعداد کمی مبلمان داخلی ساخت ژاپن را دیده‌اند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اینهبیتت، یکی از مدل‌های منحصر به فرد طراحی داخلی Foldaway office است که در نمایشگاه City after the city توسط Triennale di Milano در ایتالیا به معرض نمایش گذاشته شده است. این مبلمان توسط شرکت ژاپنی Atelier OPA ساخته شده است.

این مبلمان ابتکاری اتاقی مجزا و چند منظوره در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این طرح به دلیل محدودیت فضای منزل ارائه شده است.

Kenchikukagu بیش از یک مبلمان بوده و معماری قابل حمل دارد. اگر آشپزخانه و یا محل کار ندارید و یا نیازمند اتاقی برای مهمان هستید شما قادرید در چند دقیقه این اتاق را با بازکردن چمدان در اختیار مهمان خود قرار دهید. این اتاق فضای زیادی اشغال نمی‌کند و بعد از استفاده دوباره درون چمدان جای می‌گیرد. در زیر چمدان چرخ‌هایی برای حمل راحت‌تر تعبیه شده است.

اولین نمونه این طرح با جنس چوبی در سال ۲۰۰۸ ارائه و از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا منتشر شد. به همین دلیل سازندگان به دنبال پیشرفت این طرح بودند.

در طرح جدید به جای چوب از آلومینیوم استفاده شده تا در قیمت و همچنین وزن صرفه جویی شود. در حال حاضر این طرح در بازارهای اروپا و آسیا عرضه شده است.

آخرین مدل این چمدان ۸۰ کیلو بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------