غول فناوری برای کارمندان خود جنگل اداری می سازد



اخبارعلمی,خبرهای علمی,آمازون

شرکت آمازون اعلام کرده است که قصد دارد تا به زودی یک محیط جنگلی ویژه که دارای خانه های درختی است را افتتاح کند تا علاوه بر نجات گونه های گیاهی در خطر انقراض، کارمندان نیز بتوانند با حضور در این محیط، انرژی خود را بازیابی کنند.

سیناپرس- امروزه بسیاری از شرکت ها به دنبال بهبود شرایط روانی برای کارکردن کارمندان خود هستند و در این میان سعی دارند تا محیط کاری را به نحوی تغییر بدهند که کارمندان آنها بتوانند بیشترین بازدهی را داشته باشند. در این میان شرکت آمازون چیزی را به کارمندان خود ارائه می کند که به مراتب فراتر از فرهنگ عادی یک دفتر اداری است.

این محیط سبز که قرار است تا در شهر سیاتل آمریکا ساخته شود، دارای بیش از 3 هزار گونه درخت خواهد بود که بسیاری از آنها، گونه های در خطر انقراض به حساب می آیند.

این شرکت به جای درست کردن یک چای خانه جدید و یا ارائه کردن صندلی های ویژه و یا پارتیشن بندی محیطی منحصر به فرد، به سراغ ساخت یک گلخانه بزرگ رفته است که از درختان پوشیده شده است و کارمندان آن می توانند در یک سری از خانه های درختی به کار خود ادامه بدهند.

این طرح نه تنها برای کارمندان این شرکت خوب خواهد بود، بلکه به محیط زیست نیز خدمات بزرگی را ارائه خواهد کرد زیرا این محیط شامل گونه هایی منحصر به فرد نیز خواهد بود. بر اساس گزارش های منتتشر شده، این محیط سبز که قرار است تا در شهر سیاتل آمریکا ساخته شود، دارای بیش از 3 هزار گونه درخت خواهد بود که بسیاری از آنها، گونه های در خطر انقراض به حساب می آیند.

البته کارمندان در این محیط به کار روزانه خود دست نخواهند زد و کار روزانه در محیط دفتری ادامه خواهد داشت ولی این محیط می تواند برای تغییر روحیه آنها و یا نشست های شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. کارمندان آمازون می توانند از این محیط در ساعات استراحت خود استفاده کنند و به این ترتیب بازدهی کاری خود را بالاتر ببرند.

همچنین مسئولان آمازون اعلام کرده اند که این طرج پس از مدتی از وضعیت انحصار برای کارمندان این شرکت خارج خواهد شد و دسترسی به آن برای عموم آزاد خواهد بود. این طرح ویژه قرار است تا در سال 2018 میلادی افتتاح شود و در حال حاضر تنها طرح های اولیه آن ارائه شده است که یکی از آنها را می توانید به عنوان تصویر این خبر مشاهده کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------