کفش هوشمند ویژه «پوکمون گو»



اخبارعلمی,خبرهای علمی,پوکمون گو

«پوکمون گو»، بازی محبوبی است که گاه برای کاربران مشکلاتی ایجاد کرده و سلامت آنها را به خطر می‌اندازد.

تنها کافی است کاربری را تصور کنید که بدون توجه به دنیای اطرافش در حال عبور از خیابان است و فقط به شکار پوکمون‌ها فکر می‌کند. با توجه به خطرهایی که ممکن است این گیمرها را تهدید کند، استارتاپ Vixole در نیویورک قصد دارد برای علاقه مندان به این بازی، یک کفش ورزشی هوشمند مجهز به سنسور و صفحه نمایش LED بسازد تا گیمرها با کمک آن، پوکمون‌ها را پیدا کنند، بدون اینکه مجبور باشند دائم به گوشی خود زل بزنند.

 

در وب سایت این استارتاپ آمده است این کفش‌های ورزشی توسط یک اپلیکیشن تلفن هوشمند کنترل می‌شوند و درواقع کاربر مسیر خود و نیز نوع پوکمون که به دنبال آن می‌گردد را از پیش تعیین می‌کند، این اطلاعات با کفش سینک شده و پوکمون مورد نظر روی پنل و صفحه نمایشی که در پشت کفش قرار دارد ظاهر می‌شود.

 

از اینجا به بعد کاربر می‌تواند گوشی را درون جیب خود گذاشته و با پای پیاده یا با خودرو، اسکیت و...، بدون احتمال بروز تصادف، به مسیر خود ادامه دهد. این کفش هوشمند مجهز به سنسورهایی است که می‌تواند موقعیت را شناسایی کند و به محض مشاهده پوکمون مورد نظر، به کاربر هشدار دهد. اینجاست که کاربر می‌تواند توقف کند، گوشی را از جیب خود درآورده و با علم به اینکه در نزدیکی پوکمون قرار دارد، آن را به دام بیندازد. قرار است سرمایه مورد نیاز این کفش ضدآب که با هربار شارژ بی‌سیم می‌تواند تا 8ساعت کار کند، از اواسط شهریور (اواخر شهریورماه) در سایت کیک استارتر جمع‌آوری شود.

 

اخبار علمی - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------