زنده ماندن مردی با یک نیزه در چشم +عکس



زنده ماندن مردی با یک نیزه در چشم +عکس

گاهی عده ای دچار حوادثی می شوند که تنها می توان معجزه خدا را در آن دید. چندی پیش مردی با اینکه نیزه ای وارد سرش شد به طرز معجزه آسایی جان سالم به در برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عکس های ایکس – ری گاهی اوقات پرده از شواهدی بر میدارند که شاید بسیاری از پزشکان با دیدن ان شگفت زده شوند. این بار عکس مردی برزیلی باعث جلب نظر تمامی مردم دنیا شد.
"برونو بارسلو" مرد 34 ساله ای است که چندنی بپیش در حالی که اسلحه ماهیگیری اش را تمیز می کرد دچار سانحه ای کشنده شد. نیزه ماهیگیری ناگهان از سلاح او خارج و از چشم چپش وارد جمجمه او شد.

 اخبار,اخبار علمی

 برونو در این حادثه دچار هیچ آسیب دیدگی نشد با اینکه مغز او سوراخ شده است پزشکان آسیب دیدگی مهمی را در او شناسایی نکرده اند. نکته جالب اینجاست که او 10 ساعت پس از حادثه به بیمارستان مراجعه کرده بود که این نیز در نوع خود زمان بسیار طولانی است.

پزشکان  پس از یک عمل جراحی 4 ساعته توانستند نیزه را از  چشم او خارج کرده تا او دوباره زندگی عادی خود را از سر بگیرد. عمل دومی نیز برای بینایی او انجام شد که البته با موفقیت به پایان نرسید و بارسلو دید چشم چپش را از دست داده است.

پزشکان می گویند تنها چند میلیمتر تا مرگ او فاصله بوده است اما نیزه با برخورد به گوشه چشم کمی منحرف شده و به دستگاه های اصلی مغز او آسیبی نرسانده است. 

  اخبار,اخبار علمی

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------