مدیر عامل موزیلا از به روزرسانی سریع مرورگر فایرفاكس دفاع كرد



 

 

مدیر عامل موزیلا از به روزرسانی سریع مرورگر فایرفاكس دفاع كرد

 

 

مدیر عامل شركت موزیلا از عرضه سریع نسخه های مرورگر اینترنتی فایرفاكس در سال جاری میلادی دفاع كرد.

به گزارش سرویس فن آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میشل بیكر مدیر عامل زن شركت موزیلا اظهار كرد: مرورگر وسیله دریافت اینترنت است و اینترنت با سرعت بسیار بسیار زیادی به جلو می رود.

شركت موزیلا در تاریخ ۲۵ مردادماه اعلام كرد كه به مرحله نهایی منتهی به عرضه رسمی مرورگر اینترنتی فایرفاكس ۶ وارد شده است.

موزیلا در این تاریخ نسخه های فایرفاكس ۶ برای ویندوز، لینوكس و Mac را برروی سرویس دانلود FTP خود گذاشت.

شش هفته پیش از این تاریخ موزیلا نسخه بتا از مرورگر فایرفاكس ۶ را عرضه كردژ كه از ویژگی های جدید نسخه جدید فایرفاكس می توان به URL address bar جدید اشاره كرد.

شركت موزیلا تنها چند روز بعد یعنی در تاریخ ۲۹ مردادماه اعلام كرد كه كاربران می توانند نسخه بتای مرورگر اینترنتی فایرفاكس ۷ را برای سیستم های عامل ویندوز، مك، لینوكس و اندروید دانلود كنند.

موزیلا اعلام كرد كه نسخه بتای مرورگر اینترنتی فایرفاكس ۷ دارای امكانات جدیدی از جمله استفاده بهینه تر از حافظه است و هم اكنون دانلود این نسخه برای سیستم های عامل ویندوز، مك، لینوكس و اندروید امكان پذیر شده است.

از دیگر امكانات جدید این مرورگر افزایش سرعت پاسخ گویی، سرعت راه اندازی (startup) و سرعت بارگذاری صفحات است و فایرفاكس ۷ نسبت به فایرفاكس ۴، ۵ و ۶ نزدیك به ۲۰ تا ۵۰ درصد حافظه كم تری استفاده می كند.

گمانه زنی ها حاكی است كه موزیلا قصد دارد تا پایان ۲۰۱۲ نسخه نهایی فایرفاكس ۷ را نیز عرضه كند تا ۴ مرتبه مرورگر خود را در سال میلادی جاری به روزرسانی كرده باشد..... /  خبرگزارى ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------