تاثیر قیمت گذاری آی پد بر بازار تبلت



 

تبلت,قیمت تبلت

 

ناظران بازار انتظار دارند كه اپل برای نسل بعدی تبلت، روش قیمت گذاری سنتی خود را در پیش بگیرد كه به احتمال زیاد از قیمت ۴۹۹ دلار با آی پد ۲ فعلی آغاز می شود و تا ۳۹۹ دلار كاهش می یابد.

به گزارش انجمن دانشجویان خبرنگار ایسنا، روزنامه دیجی تایم گزارش كرده است: ممكن است درصورتی كه اپل دو نسخه از آی پد جدید را عرضه كند، روش قیمت گذاری این شركت تغییر كند.

منابعی از زنجیره تامین اپل مدعی شده اند كه دو نسخه از آی پد جدید وجود خواهد داشت كه یكی به عنوان یك دستگاه لوكس و دیگری به عنوان یك دستگاه متوسط عرضه خواهد شد.

به گزارش دیجی تایم، هر دو مدل جدید آی پد به پردازنده A۶ مجهز هستند و مدل لوكس آن دارای پانل با رزولوشن بالا (۲۰۴۸ در ۱۵۳۶) و پانل مدل متوسط آن درجه مشابهی از پانل آی پد ۲ (۱۰۲۴ در ۷۶۸) را نمایان می كند.

شیوه قیمت گذاری اپل برای سری آی پد این شركت، برای بازار تبلت بسیار حیاتی است؛ ممكن است قیمت های ۲۹۹ دلار، ۳۴۹ دلار و یا ۳۹۹ دلار برای مدل های وای فای درنظر گرفته شود.

در صورتی كه اپل قیمت آی پد خود را به ۲۹۹ دلار كاهش دهد، می تواند بر روش قیمت گذاری كیندل آمازون نیز تاثیرگذار باشد.... /  خبرگزارى ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------