خودروی مک‌لارن با دو بال +عکس



خودروی مک‌لارن با دو بال +عکس

طرح های بسیار زیادی برای خودروهای آینده ارائه شده است و اغلب این خودروها به سوی انرژی پاک می روند ولی بعضی از طرح ها هم هست که بیشتر به سرعت خودروها می اندیشند.

 

خودروی مک‌لارن, بزرگترین تولید کننده های خودروهای سریع

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، سرعت بالا یکی از نکاتی است که خودرو سازان بسیار به دنبال آن هستند و طرح های بسیار زیادی نیز برای رسیدن به بالاترین سرعت ارائه می کنند. "مک لارن" یکی از بزرگترین تولید کننده های خودروهای سریع در دنیا است و مدل های بسیار زیادی مانند "F1" را تولید کرده است. نام این کارخانه همیشه یاداور سرعت زیاد است.

 

خودروی مک‌لارن, بزرگترین تولید کننده های خودروهای سریع

آخرین طرحی که در این زمینه توسط شرکت "مک لارن" ارائه شده است، "JetSet" نامگذاری شده و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. بدنه این خودرو تماما از فیبرکربن درست شده است و شکل ظاهری آن شباهت زیادی به هواپیما دارد.

"JetSet" یک مدل مفهومی و تنها با یک صندلی است و به جای چرخ عقب نیز دو بال دارد که آن را هر چه بیشتر به شکل هواپیماها را در آورده است.

خودروی مک‌لارن, بزرگترین تولید کننده های خودروهای سریع

"مک لارن" اطلاعات زیادی در مورد این طرح خود ارائه نکرده است ولی نکته مهمی که در کنار ظاهر جذاب این خودرو به وضوح مشخص است، علائم طراحی یک خودرو با قدرت آیرودینامیکی بسیار بالا است که البته بسیار نزدیک به زمین حرکت می کند...../باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------