ساعتی که وسایل شما را ضدعفونی می کند +عکس



اخبار علمی آموزشی - ساعتی که وسایل شما را ضدعفونی می کند +عکس

"لین شو کای" طراح چینی است که به تازگی یک ساعت جالب رومیزی را اختراع کرده است. این ساعت رومیزی از یک بخش با اشعه یو وی و بخشی به صورت ساعت ساخته شده است.

بسیاری از ما بر روی میز کار از ساعت های رومیزی استفاده می کنیم  اما این ساعت ها معمولا خاصیت زیادی جز نشان دادن زمان ندارند اما طرح هایی ارائه دشه است که می تواند کاربرد این وسایل را از این حالت خارج کرده و به مرحله جدید وارد کند.
"لین شو کای"  طراح چینی است که به تازگی یک ساعت جالب رومیزی را اختراع کرده است. این ساعت رومیزی از یک بخش با اشعه یو وی و بخشی به صورت ساعت ساخته شده است. طراحی جالب این ساعت در کنار مزیت قابل توجه آن باعث شد تا جلوه دیگری در آخرین نمایشگاه فناوری چین بدست آورد.

 

اخبار,اخبار علمی,ساعت رومیزی ضدعفونی کننده

 

در بخش یو وی این ساعت شما می توانید تمام وسایل خود را بگذارید تا در طول روز از وجود هرگونه میکروبی ضد عفونی شود. نکته دیگر در مورد این بخش این است که شما می توانید با قرار دادن تلفن همراه در این قسمت آن را نیز به راحتی شارژ کنید.
برای بخش ساعت نیز این وسیله به خوبی برای شما کار کرده و تمام امکاناتی که یک ساعت دیجیتال کامل و هوشمند می تواند در اختیار شما قرار دهد را داراست. امکانات این بخش پخش ساعت، تقویم، آب و هوا، درجه دمای اتاق و ... است.

 

اخبار,اخبار علمی,ساعت رومیزی ضدعفونی کننده

 

اخبار,اخبار علمی,ساعت رومیزی ضدعفونی کننده

 

اخبار علمی آموزشی - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------