ضروری ترین وسیله برای همه دوچرخه سواران +عکس



اخبار علمی - ضروری ترین وسیله برای همه دوچرخه سواران +عکس

"شین مین کیم" به تازگی دستگاه "دوچرخه سواری مجازی" را رونمایی کرده است که می تواند تمامی اطلاعات مورد نیاز یک دوچرخه سوار را به صورت مجازی به او نشان می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دوچرخه سواری یک سرگرمی و ورزش مفرح است که اگر ابزار لازم را نداشته باشید می تواند کشنده هم باشد. دوچرخه سواران همیشه باید از بهترین وسیله های جانبی استفاده کنند تا لذت بیشتری ببرند و امنیت بالاتری را تجربه کنند.

"شین مین کیم" به تازگی دستگاه "دوچرخه سواری مجازی" را رونمایی کرده است که می تواند تمامی اطلاعات مورد نیاز یک دوچرخه سوار را به صورت مجازی به او نشان می دهد. این اطلاعات می توانند مانع از بروز حادثه شده و لذت دوچرخه سواری را دوچندان می کند.

 

اخبار,اخبار علمی ,ضروری ترین وسیله برای همه دوچرخه سواران

 
این وسیله به فرمان دورچخه متصل می شود و از طریق بلوتوث ارتباط خودش را با موبایل برقرار می کند. شما سپس می توانید از طریق آن مسیر حرکت، سرعت، آهنگی که در حال گوش کردن هستید و حتی پیامک ها را مرور کنید.

طراح این وسیله اعتقاد دارد که در آینده بیشتر زندگی ما از طریق واقعیت مجازی هدایت می شود و باید بیشتر از این موارد استفاده شود. این وسیله می تواند مانع از حواس پرتی دوچرخه سوار در حین رکاب زدن شود.

 

اخبار,اخبار علمی ,ضروری ترین وسیله برای همه دوچرخه سواران

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------