این دستگاه با بالاترین درجه ممکن غذایتان را می‌پزد + تصاویر



اختراعی جدید از ترکیب چند دستگاه آشپزی می‌تواند زمان پخت و پز غذاها را به میزان چشمگیری کاهش دهد و در عین حال ارزش غذایی مواد خوراکی را حفظ کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان از ترکیب دو وسیله آشپزی مایکرو‌ ویو‌ و اجاق گاز یک وسیله جدید برای طبخ مواد غذایی با سرعت 20 برابر حالت عادی استفاده از هر دو دستگاه به تنهایی ابداع کرده‌اند.

اخبار,اخبار علمی ,دستگاه آشپزی


گفتنی است، این دستگاه می‌تواند به عنوان مثال در عرض 5 دقیقه یک خوراک سبزیجات را بپزد در حالی که در حالت عادی این غذا در حدود یک ساعت طول می‌کشد تا بپزد.

اخبار,اخبار علمی ,دستگاه آشپزی


بررسی‌ها نشان می‌دهند، این اجاق گاز مایکرو‌ویوی می‌تواند در طبخ انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

اخبار,اخبار علمی ,دستگاه آشپزی

 
غذا در داخل محفظه مخصوص قرار می‌گیرد و در دمای بالای 100 درجه سانتی‌گراد پخته می‌شود این اجاق منحصر به فرد را در حقیقت می‌توان یک روبات‌ آشپز نامید که در مدت زمان کوتاهی می‌تواند انواع غذاها را طبخ کند.
 
از جمله نکات منحصر به فرد در این دستگاه عدم تابش اشعه‌های مضر به مواد غذایی، عدم تغییر در DAN سلولی خوراکی‌ها و همینطور جلوگیری از تبخیر آب و ویتامین‌های خوراکی‌ها است.
 
هزینه برق این دستگاه بسیار کم است و کارشناسان هدف از ساخت آن را کاهش مصرف خوراکی‌های فاقد ارزش غذایی مانند فست‌ فودها‌ توسط خانواده‌ها اعلام کرده‌اند.
اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------