ساخت پهباد در کمتر از نیم ساعت + عکس



محققان یک بسته آموزشی ساخته‌اند که با استفاده از آن کودکان و نوجوانان می‌توانند شیوه ساخت هواپیمای بدون سرنشین را در حدود نیم ساعت تجربه کنند.

پهباد بدون سرنشین دست ساز و قابل برنامه ریزی تبدیل به یکی از سرگرمی‌های امروز افراد شده است.

 

اخبار,اخبار علمی ,پهباد بدون سرنشین


فکر اینکه بخواهیم یک پهباد را بسازیم و آن را برنامه ریزی نماییم و در مرحله بعد آن را به پرواز در آوریم می تواند کاری خطرناک و دشوار باشد.

اما سیستم Skyworks Aerial امیدوار است با استفاده از بسته Eedu این شیوه تلقی در ساخت پهباد ها را تغیر دهد.

پهباد Eedu می تواند در نیم ساعت با استفاده از وسایل بسیار ساده (بدون نیاز به لحیم کاری) بازسازی شود و با استفاده از روش‌های کششی و ترکیبی حتی کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند هواپیمای بدون سرنشین سفارشی خود را ساخته و به پرواز در آورند

در آموزش نحوه ساخت هواپیمای بدون سرنشین Eedu، می توان این موضوع را مشاهده کرد که می‌تواند نسل جدیدی از برنامه نویسی را در همین کامپیوترها انجام داد که روشی نوین در ساخت هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از وسایل موجود و در دسترس است.

از مزایای ساخت این هواپیمای بدون سرنشین این است که دانش آموزان و یادگیرندگان نیاز ندارند برای اینکه ماه‌ها وقت صرف کنند تا بتوانند چگونگی ساخت یک هواپیمای بدون سرنشین را یاد بگیرند.

بلکه از همان ابتدا با روش های ساده و نوینی با استفاده از قطعاتی که در اختیارشان قرار می گیرد می‌توانند یک هواپیمای بدون سرنشین و قابل برنامه ریزی را با استفاده از کامپیوتر های موجود یاد بگیرند.

یکی دیگر از اقداماتی که برای ساخت هواپیمای بدون سرنشین مورد استفاده قرار گرفته است ثبت نام در کلاس هایی است که نحوه ساخت این ربات سرگرم کننده را آموزش می دهند.

 

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------