ترنس لجیک یک خودروی خاص الکتریکی به بازار معرفی کرد + تصاویر



اخبار,اخبار علمی ,خودروهای الکتریکی

شرکت خودرویی «ترنس‌لجیک» یک نمونه تازه از خودروهای الکتریکی را به بازار رو به رشد این وسیله نقلیه معرفی کرده است که ویژگی‌های منحصر به فرد و نسبتا جالبی دارد.

به گزارش آنا به نقل از وب‌سایت ترنس‌لجیک، نام خودروی تازه «دیفینت EV3» گذاشته شده و یک سه چرخه با ظاهری متفاوت است. این خودرو که قابلیت طی مسافت 128 تا 160 کیلومتر را با یک نوبت شارژ دارد، می‌تواند باتری‌هایش را در دو حالت یکی ظرف 9 ساعت و دیگری 4 ساعت، به شارژ کامل برساند.

 

اخبار,اخبار علمی ,خودروهای الکتریکی

 
جان مک میلین، بنیانگذار ترنس لجیک و کسی که پشت ایده ساخت این رودستر بوده درباره ایده اصلی گفت: «وقتی به خودروهای الکتریکی نگاه می‌کنیم، اغلب آنها هیچ هیجان و جذابیتی برای خریداران ندارند و در واقع شبیه یک باجه تلفن‌هایی هستند که روی چهار چرخ حرکت می‌کنند. این بود که به فکر تولید خودروی برقی افتادیم که هم ظاهری جالب داشته باشد و هم کارایی لازم را برای مصرف‌کننده به ارمغان بیاورد».

رودستر تازه می‌تواند ظرف مدت 10 تا 12 ثانیه به حداکثر سرعت خود یعنی 110 کیلومتر در ساعت برسد و این کار را تنها با در اختیار داشتن 30 اسب بخار قدرت، انجام می‌دهد.

 

اخبار,اخبار علمی ,خودروهای الکتریکی

 
سازندگان این خودروی متفاوت علت این موفقیت را در وزن کم این خودرو می‌دانند که نیاز به قدرت زیاد را از بین می‌برد و به راحتی می‌تواند به سرعت دلخواه برسد.

مرحله بعدی کار برای سازندگان، بازاریابی این محصول است؛ بنابر اعلام شرکت، این خودرو اکنون می‌تواند با قیمتی در حدود 25 هزار دلار به دست مصرف‌کننده برسد که شرکت امیدوار است با جذب چند سرمایه‌گذار تازه، این رقم و زمان ورود به بازار را کاهش دهد.

مک‌میلین امیدوار است ظاهر جالب و جذاب این خودرو برای مردم انگیزه‌ای ایجاد کند تا از آن استقبال کنند اما مشکل بزرگ پیش روی این شرکت این است که خودروهای سه چرخی که تاکنون در تاریخ خودروسازی ساخته شده‌اند، از اقبال خوبی در میان خریداران برخوردار نبوده‌اند.

اخبار,اخبار علمی ,خودروهای الکتریکی

 

اخبار علمی - آنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------