گجت‌هایی مخصوص خانه‌دارها+تصاویر



اخبار علمی - گجت‌هایی مخصوص خانه‌دارها+تصاویر

گجت‌های هوشمند خانگی بسیاری طراحی شده است که چند نمونه آنها را در اینجا مشاهده می‌کنید.

طراحان وسایل هوشمند برای مصرف در خانه مانند دیگ زودپز که از راه دور کنترل می‌شود، چراغ خوابی که مراحل خواب و تنفس را کنترل می‌کند، قهوه ‌سازی که با استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت می‌توان دستور یک قهوه گرم را به آن داد و وسایل دیگر خانگی طراحی و به بازار عرضه کرده‌اند که کار خانم‌های خانه‌دار را راحت‌تر می‌کند و این وسایل هوشمند قابلیت اجرا از طریق اینترنت و گوشی‌های هوشمند و تبلت را دارا هستند.

 

اخبار,اخبار علمی ,گجت‌های هوشمند خانگی

 
دستگاه ناظر بر وسایل هوشمند – این دستگاه مجهز به سنسور و ناظر بر دیگر اشیاء هوشمند که هرکدام مختص کاری هستند است. از بهار 2014 با قیمت 199 یورو به بازار ارائه شده است.

 

اخبار,اخبار علمی ,گجت‌های هوشمند خانگی

 
چراغ خواب – این لامپ ناظر به پارامترهای مختلف خواب مانند مراحل خواب، تنفس، ضربان قلب به تازگی در لاس وگاس معرفی شده است که در محیط اتاق خواب هرگونه سر و صدا، دما و سطح نور را کنترل و توسط گوشی‌های هوشمند تمام اطلاعات و داده‌ها را ذخیره می‌کند؛ از بهار 2014 به بازار ارائه شده است و قیمت آن 300 یورو است.

 

اخبار,اخبار علمی ,گجت‌های هوشمند خانگی


حس‌گرگیاه شناس – برای کسانی که نمی‌توانند به خوبی از گیاهان مراقبت کنند، می‌توانند این حسگر را داخل گلدان کنار گیاه قرار دهند  و با یک برنامه IOS صاحبخانه را از وضعیت گیاه، زمان آب دادن به گیاه، کمی و زیادی کود و دمای هوای سرد و گرم مطلع می‌کند. قیمت آن 50 یورو است.

 

اخبار,اخبار علمی ,گجت‌های هوشمند خانگی

 
دیگ زودپز هوشمند – شرکتی درکالیفرنیا دیگ زودپزی را معرفی کرد که دارای یک لامپ LED است و کاربر می‌تواند از راه دور دیگ را روشن، خاموش یا حرارات آن را کم و زیاد کند. فروش این دیگ از بهار 2014  به قیمت 75 یورو آغاز شده است.

 

اخبار,اخبار علمی ,گجت‌های هوشمند خانگی

 
قهوه ساز هوشمند – این قهوه ساز مورد علاقه دوستداران اسپرسو و کاپوچینو است؛ با استفاده از بلوتوث و تلفن همراه یا تبلت می‌توان از راه دور دستورات لازم را برای آماده سازی نوشیدنی مورد نظر به قهوه ساز داد و انتخاب‌های گسترده‌ای از این طریق داشت.

 

اخبار,اخبار علمی ,گجت‌های هوشمند خانگی

 
ناظر خانگی – دستگاهی که مجهز به یک دوربین امنیتی است و از طریق SMS، ایمیل، تلفن و یا از طریق برنامه‌های IOS در صورت بروز مشکلات صاحبخانه را با خبر می‌کند و تمام اطلاعات داده شده ثبت می‌شود. قیمت آن 250 یورو است.

اخبار علمی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------